رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

سینما آی‌فیلم این هفته به معرفی فیلم سینمایی «من دیوانه نیستم» می‌پردازد. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی آی‌فیلم، فیلم سینمایی «من دیوانه نیستم» به کارگردانی علیرضا امینی که هم‌اکنون بر پرده سینماهاست، سوژه این هفته سینماآی‌فیلم شده است. بر اساس این گزارش، ضمن نمایش صحنه‌هایی از این فیلم جدید و میزان فروش آن، […]

سینما آی‌فیلم این هفته به معرفی فیلم سینمایی «من دیوانه نیستم» می‌پردازد.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط‌عمومی آی‌فیلم، فیلم سینمایی «من دیوانه نیستم» به کارگردانی علیرضا امینی که هم‌اکنون بر پرده سینماهاست، سوژه این هفته سینماآی‌فیلم شده است.

بر اساس این گزارش، ضمن نمایش صحنه‌هایی از این فیلم جدید و میزان فروش آن، اسماعیل باستانی، مجری سینما آی‌فیلم فارسی، با عوامل آن درباره فیلم گفت‌وگو می‌کند.

مجید صالحی، مهران احمدی، پژمان جمشیدی، محمدرضا هدایتی، برزو ارجمند، هادی کاظمی، دانیال مقدم، مهدی ماهانی، سیروس کهوری‌نژاد و محمد رضا داودنژاد از بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند که از سوم مرداد اکران آن آغاز شده است.

فیلم طنز «من دیوانه نیستم» روایت‌گر زندگی تعدادی بیمار روانی در آسایشگاهی وسط جزیره‌ای در شمال کشور است.

«سینما آی‌فیلم» به تهیه‌کنندگی وحیدرونقی و محمدتنکابنی چهارشنبه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و تکرار آن ساعت ۰۶:۳۰ روز پنجشنبه خواهدبود.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار