رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

کارگردان و تهیه کننده فیلم سینمایی «جاده قدیم» از اکران این اثر سینمایی در مهر ماه خبر داد. منیژه حکمت تهیه کننده و کارگردان «جاده قدیم» درباره زمان اکران این فیلم که سال گذشته در جشنواره ملی فیلم فجر حضور داشت گفت: این فیلم سینمایی اوایل مهر ماه در سینماهای کشور اکران می شود و […]

کارگردان و تهیه کننده فیلم سینمایی «جاده قدیم» از اکران این اثر سینمایی در مهر ماه خبر داد.

منیژه حکمت تهیه کننده و کارگردان «جاده قدیم» درباره زمان اکران این فیلم که سال گذشته در جشنواره ملی فیلم فجر حضور داشت گفت: این فیلم سینمایی اوایل مهر ماه در سینماهای کشور اکران می شود و ما مشغول برنامه ریزی برای تبلیغات هستیم.

وی بیان کرد: نسخه ای که در سینماها نمایش داده می شود، هیچ تفاوتی با نسخه ای که در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر نمایش داده شد، ندارد.

این تهیه کننده سینما بیان کرد: امیدوارم با توجه به حساسیت و اهمیت داستان و نوع تبلیغات متفاوتی که در انتظار این اثر سینمایی است، بتوانیم در گیشه موفق باشیم.

حکمت در پایان گفت: «جاده قدیم» در گروه سینمای ایران اکران می شود.

در خلاصه داستان این اثر سینمایی آمده است: در شب سال نو مینو به خانه باز نمی‌گردد …

در این فیلم بازیگرانی چون مهتاب کرامتی، آتیلا پسیانی، ترلان پروانه، محمدرضا غفاری، شیرین یزدان بخش،  لیلی رشیدی، محمدرضا هدایتی، بهناز جعفری، بانیپال شومون، پوریا رحیمی، هدی زین العابدین‌ و پرویز پورحسینی حضور دارند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار