رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

هنرمندان بریتانیایی با کمک یک میلیون پوندی شرایط تشکیل یک صندوق مالی برای کمپین #MeToo فراهم می‌کنند. اما واتسون، کایرا نایتلی، گوگو  امبتا-را، جودی واکر و اما تامپسون در میان این گروه هستند که قصدشان کمک به قربانیان تجاوز است. واتسون که اوایل امسال یک میلیون دلار به صندوق کمک کرده است، ضمن تشکر از […]

هنرمندان بریتانیایی با کمک یک میلیون پوندی شرایط تشکیل یک صندوق مالی برای کمپین #MeToo فراهم می‌کنند.

اما واتسون، کایرا نایتلی، گوگو  امبتا-را، جودی واکر و اما تامپسون در میان این گروه هستند که قصدشان کمک به قربانیان تجاوز است.

واتسون که اوایل امسال یک میلیون دلار به صندوق کمک کرده است، ضمن تشکر از همراهان این جریان گفته است:«امسال فقط یک آغاز است. میزان بیشتری برای رشد کردن نیاز است، پس لطفاً تا جایی که می‌توانید کمک کنید، حمایت مالی اقدام سازنده‌ همبستگی یا نهادها و کمپین‌های درگیر کمبود منابع مالی است.»

نهادها برای فراهم کردن مشاوره و حمایت از زنان مورد تجاوز مشغول به فعالیت هستند.

این مبلغ به ارزش ۲۴ هزار پوند است که این صندوق به ۱۲ سازمان زنان فعال در تغییر و اصلاح مباحث در مورد آزار و اذیت جنسی اعطا کرده است. کمک هزینه شامل ۱۹۴هزار و ۱۶۸ پوند به «حقوق زنان» برای خط‌مشی محرمانه و رایگان در هدایت وکلای زن در ارائه مشاوره به زنان مورد تجاوز قرار گرفته می‌باشد.

سازمان کمک به زنان ولز نیز ۸۸هزار و ۴۸۴ پوند برای افزایش آگاهی و مهارت سرویس‌های حامی زنان در ولز هزینه کرده است. ۱۳۳هزار و ۴۰۲پوند نیز به پروژه زنان سیاه‌پوست لندن داده شده که تمرکزش بر مشاوره به زنان مهاجر و اقلیت نژادی و سیاه است.

کایران نایتلی نیز گفته است «امیدوارم بتوانیم به رشد صندوق برای حمایت بیشتر از نهادهای پیشتاز ادامه دهدکه چنین کار بحرانی در حوزه زنان و دختران در سراسر بریتانیا برعهده گرفته است.»

این صندوق توسط روزا، صندوق بریتانیا برای زنان و دختران مدیریت می‌شود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار