رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

«مرد نامرئی» با فروش ۲۹ میلیون دلاری در اولین آخر هفته اکرانش در گیشه‌های آمریکا نشان داد مردم به زنده کردن هیولاهای قدیمی علاقه دارند. به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم ترسنک «مرد نامرئی» محصولی از یونیورسال و بلام‌هاوس اکرانش را با فروش ۲۹ میلیون دلاری در گیشه‌های آمریکای شمالی شروع کرد و در عین […]

«مرد نامرئی» با فروش ۲۹ میلیون دلاری در اولین آخر هفته اکرانش در گیشه‌های آمریکا نشان داد مردم به زنده کردن هیولاهای قدیمی علاقه دارند.

به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم ترسنک «مرد نامرئی» محصولی از یونیورسال و بلام‌هاوس اکرانش را با فروش ۲۹ میلیون دلاری در گیشه‌های آمریکای شمالی شروع کرد و در عین حال در دیگر نقاط جهان نیز در این آخر هفته ۲۰.۲ میلیون دلار فروخت تا در سه روز اول اکرانش ۴۹.۲ میلیون دلار فروش را ثبت کرده باشد.

این بهترین افتتاحیه داخلی برای یک فیلم ترسناک پس از نمایش فیلم «آن: قسمت دوم» است که در ماه سپتامبر اکران شده بود.

فیلم «مرد نامرئی» تنها با بودجه ۷ میلیون دلاری ساخته شده و جدیدترین اقتباس سینمایی از رمان اچ. جی.ولز است. این فیلم برمبنای فیلمنامه و نیز به کارگردانی لی وانل ساخته شده و الیزابت ماس در نقش سیسیلیا کاس ظاهر شده است. شخصیت وی زنی است که از ارتباط با مردی پولدار که دانشمندی درخشان هم هست فرار می‌کند. اولیور جکسون کوهن در نقش مرد نامرئی بازی کرده است.

این فیلم در دیگر بازارهای سینمایی هم موفق ظاهر شده و در بریتانیا ۲.۹ میلیون دلار، در فرانسه ۲.۲. میلیون دلار و در مکزیک ۱.۸ میلیون دلار فروخته است. این فیلم در کره جنوبی با فروش ۱.۱. میلیون دلار در رأس باکس آفیس قرار گرفته است.

«سونیک خارپشت» با موفقیت مرد «نامرئی» به مکان دوم جدول فروش آمریکا رانده شد و با فروش ۱۶ میلیون دلاری در سومین هفته اکرانش در مجموع ۱۲۸.۲ میلیون دلار فروخت. این فیلم در بازار جهانی در کل ۲۶۵.۴ میلیون دلار فروش کرده است.

«آوای وحش» محصولی از قرن بیستم و دیزنی نیز در دومین هفته اکرانش با کاهشی ۴۷ درصدی، ۱۳.۲ میلیون دلار فروخته و ۱۱ میلیون دلار نیز در بازارهای دیگر فروش داشته است. این فیلم تاکنون در بازار جهانی ۷۹.۳ میلیون دلار فروش کرده است که بد نیست، اما با توجه به هزینه ۱۵۰ میلیون دلاری که صرف ساخته شدن این فیلم شده، به نظر می‌رسد باید بتواند سطح فروشش را بالاتر ببرد.

فیلم چهارم باکس آفیس آمریکا فیلم انیمیشن تازه اکران شده «آکادمی قهرمان من: خیزش قهرمانان» است که برمبنای مانگای ژاپنی ساخته شده و با فروش ۶.۳ میلیون دلار در مکان چهارم جای گرفته است. این فیلم که در ۱۲۶۰ سالن سینما به نمایش درآمده در ۵ روز اول اکرانش ۹.۶ میلیون دلار فروخته است.

«پسرهای بد برای یک عمر» هم موفق شده تا مجموع فروشش را در سطح جهان از ۴۰۰ میلیون دلار عبور دهد. این فیلم که پنجمین فیلم باکس آفیس است هفته پیش ۴.۳ میلیون دلار دیگر در بازار آمریکا فروخت تا مجموع فروشش در بازار جهانی به ۱۹۷.۴ میلیون دلار برسد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار