رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

دوره انتخابی سه فصل آینده «مافیا» از امروز آغاز می شود. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ از امروز ۱۳ هزار متقاضی شرکت در مسابقه «شهروند،مافیا» وارد دور انتخابی می شوند. علیرضا سلطانی تهیه کننده «شهروند مافیا» با اشاره به سختی این مرحله از تولید تاکید کرد: مرحله انتخابی کاری سخت […]

دوره انتخابی سه فصل آینده «مافیا» از امروز آغاز می شود.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ از امروز ۱۳ هزار متقاضی شرکت در مسابقه «شهروند،مافیا» وارد دور انتخابی می شوند.
علیرضا سلطانی تهیه کننده «شهروند مافیا» با اشاره به سختی این مرحله از تولید تاکید کرد: مرحله انتخابی کاری سخت محسوب می شود چرا که باید با حدود ۱۰ هزار شرکت کننده وارد این مرحله شویم و از بین این افراد نهایتا ۶۰۰ نفر به مرحله بعد راه پیدا می کنند. در چارچوب اصلی این بازی که بیش از ۵۰ سال است در جهان انجام می شود، لیگ و داوری وجود ندارد و از ابداعات ماست. این داوری با هدف انتخاب بهترین ها برای شرکت در برنامه تلویزیونی است. موضوعی که به ما امکان می دهد بهترین افراد را به مسابقه وارد کنیم و کار را جذابت تر روی آنتن ببریم.
وی با اشاره به اتمام ثبت نام در اردیبهشت ماه اضافه کرد: از امروز وارد مرحله انتخابی می شویم و تیم تولید حدودا ۲ ماه وقت دارد تا گروه های شرکت کننده را انتخاب کند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار