رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

ابوالفضل صفری تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «خانه امن» با اشاره به روند تولید این سریال جاسوسی-امنیتی گفت: تصویربرداری سریال «خانه امن» در کشورهای همسایه ادامه دارد. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ صفری در ادامه افزود: پیش‌تر دو گروه به صورت همزمان، یکی در داخل کشور و دیگری به صورت یک گروه […]

ابوالفضل صفری تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «خانه امن» با اشاره به روند تولید این سریال جاسوسی-امنیتی گفت: تصویربرداری سریال «خانه امن» در کشورهای همسایه ادامه دارد.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ صفری در ادامه افزود: پیش‌تر دو گروه به صورت همزمان، یکی در داخل کشور و دیگری به صورت یک گروه بومی در یکی از کشورهای همسایه در حال تصویربرداری بودند و فعالیت آن‌ها همچنان نیز ادامه دارد تا با توجه به اعلام مرکز سیمافیلم این سریال برای پخش در آبان ۹۹ آماده شود. لذا خبر توقف فیلمبرداری صرفا مربوط به سکانس‌های اکشن و عملیات تروریستی داعش بود.
این تهیه‌کننده سیما اضافه کرد: توقف کار گروه فیلمبرداری سکانس‌های اکشن و عملیات تروریستی به واسطه طی روال اداری صدور مجوزهای لازم جهت تصویربرداری در شهرک سینمایی دفاع مقدس اتفاق افتاد و همین موضوع به اشتباه به عنوان توقف کامل و به تعطیلی افتادن کل پروژه توسط برخی رسانه‌ها استنباط شد.
صفری در پایان بیان داشت: دو گروه دیگر این سریال در حال اتمام سکانس‌های خود هستند و صحنه‌های عملیات داعش پس از صدور مجوز فیلمبرداری در شهرک سینمای دفاع مقدس ضبط خواهد شد.
بر اساس این گزارش، «خانه امن» به کارگردانی احمد معظمی سریال پربازیگر و پرلوکیشنی است که در ۵۰ قسمت توسط مرتضی اصفهانی طراحی و به قلم حسین تراب‌نژاد نگاشته شده و تا امروز بازیگران زیادی همچون حمیدرضا پگاه، امین زندگانی، پرویز فلاحی‌پور، سیما تیرانداز، حمید عطایی، سامان صفاری، شایسته ایرانی، شهروز ابراهیمی، سپیده خداوردی، سوگل طهماسبی، علیرضا رئیسی، نیلوفر کوخانی، ارسطو خوشرزم، روژین رحیمی طهرانی، زهره نعیمی و سامان دارابی جلوی دوربین آن رفته‌اند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار