رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

مستند «سد در سد» با موضوع کنکور و پشت پرده فعالیت‌های مافیای کنکور به پخش تلویزیونی رسید. روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج در توضیح این خبر آورده است: «مستند «سد در سد» که به موضوع کنکور و مسائل و مشکلات پیرامون آن می‌پردازد، ۳۱ شهریور و همزمان با اعلام نتایج کنکور در پلت‌فرم‌های نمایش […]

مستند «سد در سد» با موضوع کنکور و پشت پرده فعالیت‌های مافیای کنکور به پخش تلویزیونی رسید.

روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج در توضیح این خبر آورده است:

«مستند «سد در سد» که به موضوع کنکور و مسائل و مشکلات پیرامون آن می‌پردازد، ۳۱ شهریور و همزمان با اعلام نتایج کنکور در پلت‌فرم‌های نمایش آنلاین فیلم عرضه اینترنتی شد و عصر روز دوشنبه، ۷ مهرماه نیز روی آنتن شبکه سوم سیما خواهد رفت.

مستند «سد در سد» در تلاش است تا با ارائه ای شفاف از حواشی برگزاری کنکور در سالهای گذشته، به دنبال راه حلی برای برون رفت از مشکلات سیستم آموزشی کشور باشد. در این مستند نقش مافیای کنکور در مشکلات سیستم آموزشی کشور بررسی شده است.

در ساخت مستند نقادانه «سد در سد» برخی چهره‌های علمی و سیاسی از جمله سیدمحمد بطحایی وزیر اسبق آموزش و پرورش و سعید حسینی از منتقدان سیستم آموزشی همکاری داشته‌اند، اما متاسفانه نمایندگان مجلس که چندین سال روی این موضوع کار کرده بودند حاضر به مصاحبه نشدند.

همچنین در بخشی از این مستند به نقش مافیای کنکور، حذف کنکور و همچنین اتفاقاتی که کنکور برای قشر جوان و نوجوان رقم زده نیز پرداخته شده که برخی مسایل برای اولین بار مطرح می‌شود.»

مستند «سد در سد» در مدت زمان ۴۲ دقیقه به کارگردانی و تهیه کنندگی محمدجواد رئیسی تهیه شده در موسسه اومافیلم و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که عصر روز دوشنبه ۷ مهر ساعت ۱۶ از شبکه سوم سیما روی آنتن خواهد رفت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار