رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

«کاغذپاره‌ها» کاندیدای بهترین فیلم بلند انیمیشن جشنواره انیماتور ۲۰۲۰ پوزنان لهستان شد. مستند_انیمیشن «کاغذپاره‌ها» ساخته بهزاد نعلبندی کاندیدای بهترین فیلم بلند انیمیشن جشنواره انیماتور ۲۰۲۰ پوزنان لهستان شد. جشنواره انیماتور بزرگترین جشنواره انیمشین کشور لهستان است و در شهر پوزنان برگزار می‌‌‌شود. مستند_ انیمیشن «کاغذپاره‌ها» پیش از این کاندیدای بهترین انیمیشن از جایزه آسیا پاسیفیک […]

«کاغذپاره‌ها» کاندیدای بهترین فیلم بلند انیمیشن جشنواره انیماتور ۲۰۲۰ پوزنان لهستان شد.

مستند_انیمیشن «کاغذپاره‌ها» ساخته بهزاد نعلبندی کاندیدای بهترین فیلم بلند انیمیشن جشنواره انیماتور ۲۰۲۰ پوزنان لهستان شد.

جشنواره انیماتور بزرگترین جشنواره انیمشین کشور لهستان است و در شهر پوزنان برگزار می‌‌‌شود.

مستند_ انیمیشن «کاغذپاره‌ها» پیش از این کاندیدای بهترین انیمیشن از جایزه آسیا پاسیفیک شده بود و در جشنواره مستند آمستردام ایدفا و چندین جشنواره سینمایی و مستند حضور داشته است.

«کاغذپاره‌ها» در این جشنواره با فیلم‌های «دماغ یا توطئه مادویکس» ساخته آندری خرژانفسکی از کشور روسیه که امسال جایزه هییت داوران جشنواره آنسی را دریافت کرده و فیلم «لذت‌های محتاطانه» ساخته لویس کالر از آمریکا و دو فیلم دیگر رقابت می‌کند.

جشنواره انیماتور لهستان از ۳تا ۹ اکتبر مصادف با ۱۲ تا ۱۸ مهرماه برگزار می‌شود.

مستند- انیمیشن «کاغذ پاره‌ها» روایت زنان زجر کشیده و بی خانمانی است که به شکل اسف‌باری در یک کمپ نگهداری می‌شوند.

این فیلم برای اولین بار در جشنواره بین‌المللی فجر رونمایی شد و نمایش بین‌المللی خود را در جشنواره مهم «ایدفا» آغاز کرد. همچنین این فیلم کاندیدای جایزه بهترین انیمیشن سال از آسیا پاسیفیک بوده و کاندید در جشنواره‌‌های استانبول بود که فعلا به دلیل بیماری کرونا به تعویق افتاده است. همچنین در جشنواره‌های مونیخ و کراکوف در دوران کرونا به صورت آنلاین حضور داشته و در جشنواره سینما حقیقت حضور موفقی داشته است.

پخش جهانی این فیلم به عهده شرکت مستقل‌‌‌های ایرانی با مدیریت محمد اطبایی است.

عوامل فیلم «کاغذ پاره ها» عبارتند از: نویسنده، طراح، انیماتور، تدوین ، تهیه کننده و کارگردان بهزاد نعلبندی، آهنگساز: عطا ابتکار، طراح صدا: انسیه ملکی، پژوهشگر: الهام آریامنش، مدیر روابط عمومی: غزاله سعادتی.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار