رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

بازیگر سریال «دادِستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی از نقش خود در این مجموعه تلویزیونی می‌گوید. شیواخسرومهر درباره نقش‌آفرینی خود در سریال «دادِستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی گفت: من در این مجموعه نقش «زینت‌السادات» را به عهده دارم که همسر یکی از شخصیت‌های اصلی با بازی آقای محمد کاسبی است. در توصیف این شخصیت به این […]

بازیگر سریال «دادِستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی از نقش خود در این مجموعه تلویزیونی می‌گوید.

شیواخسرومهر درباره نقش‌آفرینی خود در سریال «دادِستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی گفت: من در این مجموعه نقش «زینت‌السادات» را به عهده دارم که همسر یکی از شخصیت‌های اصلی با بازی آقای محمد کاسبی است. در توصیف این شخصیت به این جمله معروف بسنده می‌کنم که همیشه پشت یک مرد موفق یک زن موفق وجود دارد.

وی اظهار کرد: زینت‌السادات زنی اهل خانه و خانواده و با یک پشتوانه خانوادگی سنتی و مذهبی قوی است. او در خانواده‌ای بزرگ شده که مناسبات آن استوار بوده و دچار این آسیب‌هایی که این روزها شاهدش هستیم نبوده است.

 یک نقش مثبت دیگر در کارنامه کاری من!

خسرومهر در ادامه افزود: در این سریال هم مثل اغلب کارهای تصویری که در کارنامه من وجود دارد، نقش یک شخصیت مثبت را بازی می‌کنم؛ یعنی زنی مهربان، منطقی و خانواده‌دوست که پشتیبان همسر و فرزندانش است.

این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون عنوان کرد: راستش باید بگویم متأسفانه یا خوشبختانه اغلب نقش‌هایی که من در سینما و تلویزیون داشته ام از همین جنس هستند؛ شاید این به خاطر چهره مهربان یا صدای من است که به نوعی مهربانی و مثبت‌بودن را به بیننده القا می‌کند. البته من این موارد را از نعمت‌های خداوند می‌دانم و مردم هم برای همین به من لطف دارند.

وی عنوان کرد: به هر حال کارگردانان و تهیه‌کنندگان هم ریسک نکرده و نقش‌های منفی به من نمی‌دهند. البته من در تئاتر تجربه نقش‌های منفی را داشته‌ام اما در سینما و تلویزیون با نقش‌های مثبت برای مخاطبان شناخته شده‌ام. شاید آقای ده‌نمکی هم با همین تصور مرا برای این نقش انتخاب کردند.

حضور محمد کاسبی و جواد هاشمی در ترکیه

خسرومهر با اشاره به این‌که کار او در سریال «دادِستان» حدود یک ماه پیش تمام شده است افزود: تصویربرداری این سریال  هفته گذشته با ضبط سکانس‌های خارج از کشور در ترکیه به پایان رسیده است. البته از گروه بازیگران فقط آقای محمد کاسبی و سید جواد هاشمی به ترکیه رفتند. در آنجا هم تعدادی از بازیگران ترکیه‌ای به مجموعه اضافه شدند. البته این که تعداد کمی از بازیگران به ترکیه رفته‌اند، به اقتضای قصه است و ربطی به محدودیت‌های ناشی از کرونا ندارد.

بازیگر سریال «دادِستان» گفت: آقای محمد کاسبی در این سریال نقش  یک نماینده مجلس را بازی می‌کند و از شخصیت‌های مثبت داستان است. به نظرم «دادِستان» کار به شدت جذابی خواهد شد و با توجه به نگاه و قلم آقای ده‌نمکی، بینندگان زیادی را به خود جلب خواهد کرد.

انرژی مثبت پشت‌صحنه «دادِستان»

وی اظهار کرد: معمولاً چه در تئاتر و چه در کارهای تصویری، فضای پشت‌صحنه در جریان تولید و تمرین نشان می‌دهد که آن کار چقدر موفق خواهد بود. در سریال «دادستان» هم این فضای مثبت در پشت‌صحنه وجود دارد. یعنی همه چیز سرجای خودش است، انتخاب‌ها درست و کارها طبق برنامه‌ریزی پیش می‌رود. اتفاقات خوبی رقم خورده است و همین انرژی مثبت به جلوی دوربین هم منتقل می‌شود.

سختی کار در شرایط کرونایی و  رعایت شیوه‌نامه‌ها در «دادستان»

خسرومهر با اشاره به این که ویروس کرونا احتمالاً تا سال‌های سال در کنار ما خواهد بود و تنها راه آن مقابله با آن رعایت اصول بهداشتی است افزود: من در ماه‌های اخیر هم در سریال «دادستان» و هم در فصل دوم سریال «جلال» به کارگردانی آقای حسن نجفی بازی داشتم. خوشبختانه در هردو کار، عوامل پشت‌صحنه بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تأکید داشتند.

وی ادامه داد: همه لوکیشن ها، سرویس های حمل و نقل،محل استراحت و غذاخوری به صورت مرتب ضدعفونی می‌شد؛ عوامل ماسک داشتند و تا حدامکان فاصله را رعایت می‌کردند و… یعنی فضا به گونه‌ای بود که افراد را به ماسک زدن و رعایت شیوه‌نامه‌ها ملزم می‌کرد. فکر می‌کنم یکی از دلایل این وضعیت هم این بود که تلویزیون متولی تولید این دو مجموعه بود. در نتیجه هم به دنبال تولید محتوا برای پرکردن آنتن بود و هم  سلامت بازیگران و عوامل برایش مهم بود.

لازم به یادآوری است سریال تلویزیونی «دادِستان» به نویسندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی به سفارش مرکز سیمافیلم ساخته می‌شود.

محمد کاسبی، سیدجواد هاشمی، هومن برق‌نورد، برزو ارجمند، علی سلیمانی،شیوا خسرومهر، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، علیرضا استادی، کاوه سماک‌باشی، اصغر نقی‌زاده، هلیا امامی، رضا توکلی، محمود مقامی، نگار فروزنده، نیما شاهرخ‌شاهی، مجید شهریاری، ، فریبا ترکاشوند، فرج‌الله گل‌سفیدی، ابراهیم کوهخایی، حمید متقی، مختار سائقی، مریم وانشانی، یاسمن ترابی، مجید قادری و… ازجمله بازیگران سریال «دادستان» هستند.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار