رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

فیلم سینمایی «آویشن کوهستان وحشی»، درامی عاشقانه به نویسندگی و کارگردانی «جان پاتریک شنلی» اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از یازدهم ماه دسامبر سال جاری میلادی آغاز خواهد کرد. فیلمنامه «آویشن کوهستان وحشی» از نمایشنامه‌ای با عنوان «بیرون از مالینگار» نوشته «جان پاتریک شنلی» الهام گرفته شده است. در خلاصه داستان «آویشن […]

فیلم سینمایی «آویشن کوهستان وحشی»، درامی عاشقانه به نویسندگی و کارگردانی «جان پاتریک شنلی» اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از یازدهم ماه دسامبر سال جاری میلادی آغاز خواهد کرد.

فیلمنامه «آویشن کوهستان وحشی» از نمایشنامه‌ای با عنوان «بیرون از مالینگار» نوشته «جان پاتریک شنلی» الهام گرفته شده است.

در خلاصه داستان «آویشن کوهستان وحشی» آمده است: بزرگ خانواده تهدید می کند که به جای پسر خودش، مزرعه‎اش را به برادرزاده امریکایی اش خواهد بخشید. به همین دلیل تنش و درگیری در خانواده شدت می گیرد.

«جیمی درنان» در نقش آنتونی ریلی، «امیلی بلانت» در نقش رزماری مالدوم، «جان هم» در نقش آدام، کریستوفر واکن در نقش تونی ریلی، دیربلا ملوی در نقش ایفا مالدوم و دنیل رایان در نقش میو در فیلم سینمایی «آویشن کوهستان وحشی» به ایفای نقش پرداخته اند.

«جان پاتریک شنلی» از جمله نویسندگان فیلمنامه و نمایشنامه موفق در سالهای اخیر است، وی موفق شده است برای نمایش‌نامهٔ تردید: یک حکایت تمثیلی، جایزه پولیتزر، جایزه تونی و جایزه دراما دسک را از آن خود کند. شنلی همچنین در فیلم‌نامه‌نویسی برندهٔ جوایزی همچون جایزه اسکار بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی شده است.

این فیلم اقتباسی از نمایشی پرفروش براساس داستان جان پاتریک شنلی است که در سال ۲۰۱۴ در برادوی اجرا شد و نامزد دریافت جایزهٔ تونی در بخش بهترین نمایش نیز شد. داستان فیلم روایتگر ماجراهای عاشقانهٔ دو دلباخته با نام‌های آنتونی و رزماری است که خانواده‌های آنان درگیری شدیدی بر قطعه زمینی دارند که زمین‌های کشاورزی این خانواده‌ها را از هم جدا کرده است.

منبع: میزان

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار