رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
حجازی‌فر از ارتش تشکر کرد

حل مشکل لوکیشن سریال شهید باکری

هادی حجازی‌فر کارگردان سریال شهید باکری که چند روز پیش در یادداشتی اینستاگرامی از مشکل لوکیشن این سریال خبر داده بود، از همراهی ارتش برای رفع این مشکل سپاسگزاری کرد. هادی حجازی‌فر بازیگر و کارگردان سریال شهید باکری که به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری در دست تولید است، با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی خود، از […]

هادی حجازی‌فر کارگردان سریال شهید باکری که چند روز پیش در یادداشتی اینستاگرامی از مشکل لوکیشن این سریال خبر داده بود، از همراهی ارتش برای رفع این مشکل سپاسگزاری کرد.

هادی حجازی‌فر بازیگر و کارگردان سریال شهید باکری که به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری در دست تولید است، با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی خود، از رفع مشکل به‌وجود آمده برای تأمین یکی از لوکیشن‌های این سریال خبر داد.

در متن حجازی‌فر آمده است: «بسیار بسیار ممنونم از همه دوستان و عزیزانی که توی این چند روز کمک کردند تا مقدمات حل مشکل لوکیشن فیلم فراهم شود. همچنین سپاس قلبی و صادقانه من به عنوان عضو کوچک گروه سریال شهید باکری از مجموعه درجه یک، عزیز و پر افتخار ارتش که رفتار و تواضع و همراهی شان هنوز برایم باورنکردنی است. عزیزانی که علیرغم مشغله فراوان در اولین فرصت اجازه دیدار و گفتگو را فراهم کردند و با بزرگواری تمام و بدون کوچک‌ترین گله گذاری اشاره‌ای به یادداشت من محل و لوکیشن مورد نیاز را در اختیار گروه قرار دادند. اگر بیم تفسیرهای نابجا نبود در ستایش و ابراز ارادت به این عزیزان سطرها می‌شد نوشت. در نهایت ممنونم از فرمانده محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران و حاج آقا حسنی بزرگوار که پیگیر برگزاری این جلسه شدند، همچنین امیر تقی خانی، امیر اکرمی نیا، سرهنگ مهدوی و.. به ویژه فرمانده عزیز و پر افتخار نیروی زمینی ارتش امیر حیدری که ما را به ادامه راه امیدوار کردند.»

هادی حجازی‌فر پیش از این در یادداشتی از مسئولان ارتش برای رفع مشکل این سریال استمداد کرده بود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار