رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

اولین قسمت از فصل هشتم سری جدید «شام ایرانی» به کارگردانی سعید ابوطالب ۶ آذرماه منتشر می‌شود. فصل هشتم از سری جدید مجموعه «شام ایرانی» روز پنجشنبه ۶ آذرماه ساعت ۲۰:۰۰ در فیلیمو و نماوا منتشر می‌شود. اولین میزبان فصل هشتم سری جدید «شام ایرانی» که با حضور بهاره رهنما، مریم امیرجلالی، فلور نظری و […]

اولین قسمت از فصل هشتم سری جدید «شام ایرانی» به کارگردانی سعید ابوطالب ۶ آذرماه منتشر می‌شود.

فصل هشتم از سری جدید مجموعه «شام ایرانی» روز پنجشنبه ۶ آذرماه ساعت ۲۰:۰۰ در فیلیمو و نماوا منتشر می‌شود.

اولین میزبان فصل هشتم سری جدید «شام ایرانی» که با حضور بهاره رهنما، مریم امیرجلالی، فلور نظری و شهرزاد کمال‌زاده ضبط شده است،بهاره رهنما است.

به نظر می‌رسد فصل نهم این سریال نیز قرار است به تولید برسد چراکه پیج رسمی این مجموعه در فضای مجازی در یک پست با انتشار عکس ۸ نفر از بازیگران مرد از جمله رضا توکلی، نصرالله رادش، بهنام تشکر، امیر کربلایی زاده، عماد طالب زاده، جواد خواجوی، هومن حاجی عبداللهی و مجید واشقانی از مخاطبان خود پرسیده است که شما کدام هنرمند را به شام ایرانی دعوت می‌کنید؟

تاکنون ۷ فصل از «شام ایرانی» به کارگردانی سعید ابوطالب با حضور بازیگران سینما و تلویزیون و تئاتر از جمله علیرضا خمسه، پوریا پورسرخ، شبنم قلی‌خانی، سیما تیرانداز، مارال فرجاد، سیدجواد هاشمی، علی انصاریان، حامد آهنگی، آشا محرابی، مرجانه گلچین، نگین معتضدی، نعیمه نظام‌دوست، علی مسعودی، میرطاهر مظلومی، فاطمه گودزی، نسیم ادبی، فریبا نادری، محمد لقمانیان، مهدی کوشکی، محمدرضا علیمردانی و امیرمهدی ژوله و همچنین بازیگرانی از ترکیه، آذربایجان و لبنان ضبط و پخش شده است.

 «شام ایرانی» در وی او دی‌های فیلیمو و نماوا و به صورت دی وی دی پخش می‌شود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار