رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

بعد از آنکه جانی دپ، همسر سابق امبر هرد، از فیلم «جانوران شگفت انگیز» خارج شد درخواست‌هایی نیز برای اخراج امبر هرد از «اکوامن ۲» صورت گرفته است. به نقل از ددلاین، یک درخواست آنلاین که از استودیو سازنده فیلم «اکوامن ۲» می‌خواهد آمبر هرد را از این فیلم اخراج کند، تا کنون بیش از […]

بعد از آنکه جانی دپ، همسر سابق امبر هرد، از فیلم «جانوران شگفت انگیز» خارج شد درخواست‌هایی نیز برای اخراج امبر هرد از «اکوامن ۲» صورت گرفته است.

به نقل از ددلاین، یک درخواست آنلاین که از استودیو سازنده فیلم «اکوامن ۲» می‌خواهد آمبر هرد را از این فیلم اخراج کند، تا کنون بیش از ۱.۵ میلیون امضا دریافت کرده است.

این درخواست آنلاین پس از آن به این میزان از امضا رسید که ددلاین گزارش داد مدس میکلسن جایگزین جانی دپ در مجموعه فیلم‌های «جانوران شگفت انگیز» خواهد بود. تا روز گذشته این نامه درخواست یک میلیون و ۵۷۹ امضا خورده است.

در این نامه، درخواست می‌شود که هرد به دنبال جنجال‌هایی که اخیرا در رابطه اش با همسر سابق خود، جانی دپ، داشته است باید از فیلم کمپانی دی سی اخراج شود، چرا که او به عنوان کسی که مرتکب به خشونت خانگی شده شناخته می‌شود. در این درخواست امبر هرد یک دروغگو توصیف می‌شود و همچنین از ستاره دزدان دریایی کارائیب حمایت می‌کند.

در اوایل ماه نوامبر بود که قاضی پرونده جانی دپ و امبر هرد اعلام کرد مقاله‌ای که از سوی مجله سان منتشر شده و جانی دپ را شخصی که همسرش را میزند توصیف کرده کاملا درست است و او در رفتار با همسرش خشن بوده است.

«اکوامن ۲» قرار است که در سال ۲۰۲۲ اکران شود و جیمز وان نیز برای کارگردانی این فیلم انتخاب شده استو پاتریک ویلسون و جیسون موموا برای ایفای نقش مجدد در این فیلم سینمایی باز خواهند گشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار