رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

یک نماینده آکادمی و تلویزیون ABC به طور انحصاری به ورایتی گفت: پخش تلویزیونی حضوری اسکار قطعا اتفاق خواهد افتاد. به نقل از ورایتی، نود سومین مراسم اسکار با وجود شرایط بحرانی ویروس کرونا، به صورت حضوری و با پخش زنده تلویزیونی برگزار خواهد شد. در این سال ، آکادمی علوم و هنرهای سینمایی، در […]

یک نماینده آکادمی و تلویزیون ABC به طور انحصاری به ورایتی گفت: پخش تلویزیونی حضوری اسکار قطعا اتفاق خواهد افتاد.

به نقل از ورایتی، نود سومین مراسم اسکار با وجود شرایط بحرانی ویروس کرونا، به صورت حضوری و با پخش زنده تلویزیونی برگزار خواهد شد.

در این سال ، آکادمی علوم و هنرهای سینمایی، در نتیجه بیماری همه گیر کووید ۱۹، پخش سالانه تلویزیونی خود را با دو ماه تعویق به ۲۵ آوریل ۲۰۲۱ منتقل کرد. منابع داخل اسکار می گویند که با عقب راندن مراسم اهدای جوایز، آکادمی امیدوار است که سالن های سینما در بهار باز شوند بنابراین به فیلم های بیشتری اجازه می دهد تا در جشن سالانه اسکار در بخش بهترین فیلم های سال رقابت کنند.

اما حتی اگر سالن های سینما تعطیل بمانند، برگزارکنندگان اسکار در اواخر بهار، بر این امر تمرکز کرده اند تا اطمینان حاصل شود که این رویداد مانند همیشه به صورت زنده و حضوری برگزار خواهد شد.

با این وجود هنوز هم س سوال پیش می آید در سالن «دالبی تیه تر» لس آنجلس با ظرفیت ۳۴۰۰ صندلی، که مراسم به طور سنتی در آنجا برگزار می شود، دقیقا قرار است چه تعداد از سلبریتی ها را در خود جای دهد.

یک دست اندرکاران مراسم اسکار و آگاه از شرایط می گوید: آکادمی اخیراً برای دیدن همه گزینه های متعدد، با حضور در این سالن تحقیقی برای برآورد تعداد مهمانان حاضر در مراسم انجام داده است.

مشخص نیست که چه پروتکل های ایمنی برای این مراسم معرفی می شوند. نماینده تئاتر دالبی از اظهار نظر در این باره خودداری کرد.

از زمان اعمال قرنطینه و فاصله اجتماعی در ماه مارس، همه گیری کووید ۱۹ با بسته شدن سالن های سینما و توقف تولیدات سینمایی، صنعت فیلم سازی را فلج کرده است.

در واکنش و اقدام در شرایط موجود، آکادمی علاوه بر اینکه حضور فیلم هایی که برای اولین بار در پلتفرم های اینترنتی پخش می شوند را واجد شرایط حضور در رقابت اسکار اعلام کرده، همچنین جدول زمانی برای حضور در این رقابت را از ۳۱ دسامبر تا ۲۸ فوریه ۲۰۲۱ تمدید کرده است.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار