رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

برایان هربرت، پسر نویسنده بزرگ «دون» فرانک هربرت، پس از بازدید از سر صحنه فیلم اقتباسی دنی ویلنو به همین نام در بوداپست، به جمع‌بندی‌ای رسید که خیال طرفداران و سینمادوستان را تا حد زیادی آسوده می‌کند. برایان هربرت درباره این اقتباس از رمان حماسی علمی‌خیالی پدرش در گفت‌وگویی تازه چنین توضیح داده است: «این […]

برایان هربرت، پسر نویسنده بزرگ «دون» فرانک هربرت، پس از بازدید از سر صحنه فیلم اقتباسی دنی ویلنو به همین نام در بوداپست، به جمع‌بندی‌ای رسید که خیال طرفداران و سینمادوستان را تا حد زیادی آسوده می‌کند.

برایان هربرت درباره این اقتباس از رمان حماسی علمی‌خیالی پدرش در گفت‌وگویی تازه چنین توضیح داده است: «این فیلم تا ابد اقتباس اصلی و معیار خواهد بود».

فیلم ویلنو با حمایت کمپانی‌های «لجندری» و «برادران وارنر» ساخته شده است و ترکیبی پرستاره دارد شامل تیموتی شلمی، زِندایا، جیسن ماموا، ربکا فرگوسن، دیو باتیستا و استلان اسکاشگورد. «دون» ابتدا قرار بود از هجدهم دسامبر (۲۸ آذر) روی پرده سینماها برود که به دلیل فراگیری جهانی ویروس کووید-نوزده تقریباً یک سال به تأخیر افتاد.

برایان هربرت در ادامه می‌افزاید: «از دیدن آنونس فیلم خیلی حیرت‌زده شدم و خیلی هیجان‌زده‌ام که با همسرم در بوداپست شاهد فیلم‌برداری چند صحنه از فیلم بودیم. «دون» واقعا فیلم بزرگی شده است… طرفداران شیفته فیلم خواهند شد و حالا با قاطعیت می‌توان گفت که دنی ویلنو همان کارگردانی بود که باید این فیلم را می‌ساخت.»

برایان هربرت نویسنده کتاب مصور سرآغاز «دون» است که اوایل سال ۲۰۲۰ منتشر شد.

منبع: هنر و تجربه

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار