رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

علیرضا حیدریان نویسنده، یکی از کارگردانان و تهیه کننده فیلم کوتاه «آشنا» در مصاحبه اختصاصی با سینماخانه به شرح مختصر این فیلم پرداخت و عنوان کرد: این فیلم یک پارادوکس اجتماعی می باشد که دو شخصیت اصلی فیلم درگیر آن هستند. یک اتفاق مشترک برای دو نفر و وارد کردن نفر سوم به آن و […]

علیرضا حیدریان نویسنده، یکی از کارگردانان و تهیه کننده فیلم کوتاه «آشنا» در مصاحبه اختصاصی با سینماخانه به شرح مختصر این فیلم پرداخت و عنوان کرد: این فیلم یک پارادوکس اجتماعی می باشد که دو شخصیت اصلی فیلم درگیر آن هستند.

یک اتفاق مشترک برای دو نفر و وارد کردن نفر سوم به آن و اتفاق هایی که در این میان رخ می دهد، این فیلم به صورت سکانس پلان ساخته شده است.

این کارگردان در ادامه افزود: این فیلم بدون دردسر و هزینه برای ما بود و تا امروز اولین کاری است که با آرامش خاطر ضبط کرده ایم، بدون دخالت عوامل و بازیگر در روند تولید. این حرف رو می زنم به خاطر اینکه در بیشتر فیلمسازان کوتاه این مسئله را به روشنی دیده ام که عوامل و بازیگر ها خیلی در روند تولید دخالت می کنند و این باعث بی نظمی در تولید فیلم می شود. اگر این دخالت ها نباشد و هر کسی کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهد فکر می کنم هم خود بازیگر و هم عوامل به بهترین نحو ممکن دیده شوند و آن فیلم نیز می تواند به خوبی بدرخشد.

حیدریان از ساخت فیلم کوتاه خون خوار به نویسندگی و کارگردانی خود و داوود میرخان در آینده نزدیک خبر داد.

فیلم کوتاه «آشنا» در سومین رویداد خود موفق به دریافت نشان نقره ای و همچنین نشان افتخار هفتمین دوره جشنواره “The Horror Movie Awards”  کانادا شد.

علیرضا حیدریان فوق دیپلم بازیگری و دانشجوی کارشناسی رشته کارگردانی سینما  است و در کارنامه هنری خود بازیگری چندین نمایش از جمله  این نیز بگذرد به نویسندگی استاد صادق عاشورپور و بازیگری و کاردانی چند فیلم کوتاه همچون فیلم کوتاه گوش کور به عنوان کارگردان (۱۳۹۷)، فیلم کوتاه سه صفر یک به کارگردانی داوود میرخان به عنوان بازیگر و تدوینگر (۱۳۹۸)، فیلم کوتاه پاسپورت به عنوان نویسندگی و کارگردانی ( ۱۳۹۸) و در انتها فیلم کوتاه آشنا به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی وی و داوود میرخان را دارد.

عواملی که در فیلم کوتاه «آشنا» نقش داشتند به ترتیب: تهیه کننده، نویسنده و کارگردان: علیرضا حیدریان و داوود میرخان، بازیگران : مرجان اقانوری و داود محمد ابادی ،تصویر بردار داوود میرخان وصدابرداری و تدوین علیرضا حیدریان

سینماخانه/ خبرنگار: پیام احمدی کاشانی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار