رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

فیلم سینمایی «درجنگل سیبری» محصول ۲۰۱۶ فرانسه برای اولین بار ۲۸ آذر ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می شود. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، «درجنگل سیبری» به کارگردانی صفی نبو محصول ۲۰۱۶ فرانسه است که در ژانر حادثه ای تولید شده است. رافائل پرسوناز- اوگنی سیدیکین در […]

فیلم سینمایی «درجنگل سیبری» محصول ۲۰۱۶ فرانسه برای اولین بار ۲۸ آذر ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می شود.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، «درجنگل سیبری» به کارگردانی صفی نبو محصول ۲۰۱۶ فرانسه است که در ژانر حادثه ای تولید شده است.
رافائل پرسوناز- اوگنی سیدیکین در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده اند‌.
خلاصه فیلم، تدی مردی جوان که از دنیای پرهیاهوی شهری خسته شده است، تصمیم میگیرد در فصل زمستان و به تنهایی یک کلبه در مناطق دور افتاده سیبری را با قیمتی اندک بخرد و برای مدتی آنجا زندگی کند. او در کمال آرامش در دل جنگل های یخ زده سیبری زندگی جدید خود را شروع می کند ولی کم کم مشکلات خود را نشان می دهد. او از حمله یک خرس جان سالم می برد اما دچار کمبود غذا می شود و حالا باید به شکار برود تا اینکه با مردی میانسال برخورد می کند و او به تدی برای شکار و ادمه زندگی کمک می کند. این مرد به دلیل قتل همکارش سالهاست خود را در این مناطق پنهان کرده است.
واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما جمعه ها ساعت ۲۰:۳۰ جدیدترین آثار از سینمای ایران و جهان را تقدیم علاقه مندان به هنر هفتم می کند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار