رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

طبق اعلام روابط عمومی پروژه، در آستانه پخش قسمت ۲۶ سریال «آقازاده» از آخرین تیزر این سریال رونمایی شد. این تیزر ویژه قسمت‌های پایانی سریال است که سرنوشت شخصیت‌های قصه یکی یکی مشخص می‌شود. «آقازاده» با طراحی، نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی در ۲۸ قسمت تولید شده و جمعه ۲۸ […]

طبق اعلام روابط عمومی پروژه، در آستانه پخش قسمت ۲۶ سریال «آقازاده» از آخرین تیزر این سریال رونمایی شد. این تیزر ویژه قسمت‌های پایانی سریال است که سرنوشت شخصیت‌های قصه یکی یکی مشخص می‌شود.

«آقازاده» با طراحی، نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی در ۲۸ قسمت تولید شده و جمعه ۲۸ آذر قسمت تازه آن منتشر می‌شود.
بازیگران این سریال عبارتند از امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، دیبا زاهدی، مهدی کوشکی، سامیه لک، مسعود فروتن، کاوه خداشناس، سعید داخ، روزبه معینی، احسان امانی، مجید اسماعیلی، اکبر رحمتی، امید محمدنژاد و امین حیایی با حضور کامبیز دیرباز، هنرمندی نیکی کریمی، نقش آفرینی متفاوتی از جمشید هاشم پور و محمدحسین لطیفی و با معرفی پردیس پورعابدینی.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار