رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

شورای صنفی نمایش اعلام کرده است که برای بازگشایی سینماها نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا را جویا شده است و مدت اکران فیلم‌های جدید بعد از بازگشایی حساب می‌شود. دبیر شورای صنفی نمایش درباره مصوبات امروز این شورا اعلام کرده است که در جلسه امروز راجع به مسائل و مشکلات سینماداران و صاحبان فیلم […]

شورای صنفی نمایش اعلام کرده است که برای بازگشایی سینماها نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا را جویا شده است و مدت اکران فیلم‌های جدید بعد از بازگشایی حساب می‌شود.

دبیر شورای صنفی نمایش درباره مصوبات امروز این شورا اعلام کرده است که در جلسه امروز راجع به مسائل و مشکلات سینماداران و صاحبان فیلم بحث و تبادل نظر و قرار شد این مشکلات به ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام شود و نظر آن‌ها را جویا شویم.

شایسته افزود: فیلم «تهران شهر عشق» به تهیه‌کنندگی «محمد احمدی» و «آن شب» به تهیه‌کنندگی «محمد درمنش» اعلام وصول شد.

همچنین فیلم‌های سینمایی «تومان» به کارگردانی «مرتضی فرش‌باف»، «سازهای ناکوک» به کارگردانی «علی حضرتی»، «مردن در آب مطهر» به کارگردانی «نوید محمودی» و «اینجا هم باران می‌بارد» به کارگردانی «نادر طریقت» درخواست اکران داشتند که قرار است هفته آینده در جلسه حاضر باشند.

وی در پایان افزود: فیلم‌هایی که اکرانشان به تأخیر افتاده است از زمان بازگشایی مجدد سینماها سقف فروش و تاریخ اکران آن‌ها حساب می‌شود و از این بابت صاحبان آثار نگران  نباشند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار