رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

برنامه «کتاب باز» شبکه نسیم  امشب به مناسبت جشن یلدا میزبان علی نصیریان هنرمند پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر می‌شود. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، امشب ساعت ۱۹ علی نصیریان با حضور در استودیوی برنامه‌ی تلویزیونی «کتاب‌باز» به رسمِ آیینِ کهنِ شب یلدا، برای کتاب‌بازها قصه می‌گوید و آواز می‌خواند. […]

برنامه «کتاب باز» شبکه نسیم  امشب به مناسبت جشن یلدا میزبان علی نصیریان هنرمند پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر می‌شود.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، امشب ساعت ۱۹ علی نصیریان با حضور در استودیوی برنامه‌ی تلویزیونی «کتاب‌باز» به رسمِ آیینِ کهنِ شب یلدا، برای کتاب‌بازها قصه می‌گوید و آواز می‌خواند.
این نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر و سینما، امشب از تهرانِ قدیم، سیاه‌بازی و تخت‌حوضی تا ماجرای برخوردش با جلال آل‌احمد در یک کتاب‌فروشیِ محلی و ملاقات‌هایش با غلامحسین ساعدی در مطب او خواهد گفت.
او همچنین با حافظ خوانی و دعا برای مردم ایران، آخرین شب یلدای قرن را همراه با مخاطبان «کتاب‌باز» سپری خواهد کرد.

برنامه «کتاب باز» به تهیه کنندگی محمدرضا رضاییان و اجرای سروش صحت درباره کتاب و کتابخوانی است. این برنامه تا کنون میزبان بسیاری از شخصیت های محبوب کشور بوده و در خصوص اهمیت کتاب با مهمانانش به گفت و گو نشسته است.

این برنامه امشب یکشنبه ۳۰آذرماه در آخرین روز از پاییز ۹۹ساعت۱۹میزبان استاد علی نصیریان بازیگر پیشکسوت عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون خواهد بود.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار