رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

جورج کلونی هنرپیشه سرشناس هالیوودی که بازی در فیلم «بتمن و رابین» را بدترین تجربه کاری خود قلمداد می کند میگوید دیدن این فیلم به من آسیب جسمی می زند. به نقل از هالیوود ریپورتر، جورج کلونی هنرپیشه سرشناس هالیوودی که بازی در فیلم «بتمن و رابین» را بدترین تجربه کاری خود قلمداد می کند میگوید دیدن […]

جورج کلونی هنرپیشه سرشناس هالیوودی که بازی در فیلم «بتمن و رابین» را بدترین تجربه کاری خود قلمداد می کند میگوید دیدن این فیلم به من آسیب جسمی می زند.

به نقل از هالیوود ریپورتر، جورج کلونی هنرپیشه سرشناس هالیوودی که بازی در فیلم «بتمن و رابین» را بدترین تجربه کاری خود قلمداد می کند میگوید دیدن این فیلم به من آسیب جسمی می زند.

این بازیگر برنده اسکار در گذشته پنهان کاری نکرده و بارها اقرار کرده که فیلم «بتمن و رابین» فیلم ضعیف است و حتی بیشتر از هاوارد استرن دلخور است.

جورج کلونی در مورد فیلم «بتمن و رابین» احساسی بسیار نفرت انگیز دارد و می گوید تماشای این فیلم ابرقهرمانی کمپانی برادران وارنر برای او از نظر جسمی دردناک است.

کلونی این هفته در برنامه تلویزیونی «SiriusXM» با «هاوارد استرن» گپ زد و در مورد این تجربه و میزان منفور بودن فیلم ۱۹۹۷ با صراحت صحبت کرد.

این بازیگر برنده اسکار ضمن ابراز نارضایتی همیشگی از بازی در این فیلم در این برنامه همچنین به دلخوری خود از «هاوارد استرن» بابت دستمزد یک میلیون دلاری اش در این فیلم اشاره کرد. او همچنین این گلگی را عنوان کرد که «آرنولد شوارتزنگر»، که نقش «آقای فریز» را ایفا کرده،  ۲۵ میلیون دلار دریافت کرده بود.

کلونی پس از ابراز تاسف استرن در مورد تولید این فیلم، برای تبرئه عملکرد خود گفت: من نمی توانستم به تنهایی باعث متفاوت شدن فیلم شوم. فیلم همچون یک ماشین عظیم است. شما باید به خاطر داشته باشید که من در آن زمان فقط روی بازی و نقشم متمرکز بودم که آن را به نحو احسن اجرا کنم. من کسی نبودم که بتنوانم به تنهایی باعث موفقیت آن فیلم شوم.

کلونی پس از بازی موفقیت آمیز «مایکل کیتون» در نقش بتمن در دو فیلم به کارگردانی «تیم برتون» و پس از بازی «وال کیلمر» در شخصیت «بتمن برای همیشه»، نقش بتمن را بر عهده گرفت.

کلونی همچنین خاطرنشان کرد که او و شوارتزنگر در تولید با یکدیگر همکاری نکرده اند.

کلونی گفت: ما (من و آرنولد) هرگز حتی یکدیگر را ندیدیم. این فیلم یک ماشین هیولایی بزرگ بود و من به نوعی وارد فرآیند تولید شدم  و آنچه را آنها گفتند انجام دادم.

کلونی اعتراف کرد تقریباً همه افرادی که در این ماجرا دخیل بودند ، مقصر این شکست بزرگ بودند.

واقعیت این است که من در این کار بد بودم. «آکیوا گلدزمن» دارنده جایزه اسکار، فیلمنامه آن را نوشت. و این واقعا یک فیلمنامه وحشتناک است و او به شما خواهد گفت. من در فیلم بسیار ضعیف ظاهر شدم و در این باره خواهم گفت. «جوئل شوماخر» که تازه از دنیا رفته، آن را کارگردانی کرد و او هم خودش گفت: بله، «بتمن و رابین» فیلم خوبی از آب درنیامد. همه ما در این فیلم خراب کردیم.

جالب اینجاست که جورج کلونی در جایی دیگر از این فیلم به عنوان مهم ترین فیلم دوران کاری خود یاد کرده بود. البته کلونی در این مورد اینچنین توضیح داده بود که این فیلم مهم ترین فیلم دوران کاری ام است چون باعث شد به خودم بیایم و هر فیلمنامه ای را نپذیرم و برای هر نقشی اعلام آمادگی نکنم. بازی ناموفق در این فیلم ناموفق باعث شد من بهترین تصمیم ها و انتخابهایم را در کارهای بعدیم داشته باشم.

جرج تیموتی کلونی زادهٔ ۶ مه ۱۹۶۱ در ایالت کنتاکی بازیگر، فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده و کارگردان آمریکایی برندهٔ جایزه اسکار و گلدن گلوب است.

جرج کلونی در سال ۲۰۰۵ برای فیلم سیریانا جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرد. در ردبندی۲۰۱۸ جرج کلونی با ۲۳۹ میلیون دلار درصدر پردرآمدترین بازیگر آمریکا قرار گرفت.

منبع: فارس

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار