رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

هفته فیلم جمهوری اسلامی ایران از روز گذشته در فضای مجازی آغاز و به مدت یک هفته در فضای مجازی برگزار خواهد شد. به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در این جشنواره پنج روزه فیلم‌های ایرانی هر روز یک فیلم شامل  فصل نرگس، بادی گارد، رخ دیوانه، مزار شریف و کفشهایم کو  در ساعت ۱۴ تا ۱۶ به وقت دهلی […]

هفته فیلم جمهوری اسلامی ایران از روز گذشته در فضای مجازی آغاز و به مدت یک هفته در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در این جشنواره پنج روزه فیلم‌های ایرانی هر روز یک فیلم شامل  فصل نرگس، بادی گارد، رخ دیوانه، مزار شریف و کفشهایم کو  در ساعت ۱۴ تا ۱۶ به وقت دهلی به صورت مجازی و در فضای یوتیوپ به نمایش گذاشته شد.
محمدعلی ربانی رایزن فرهنگی کشورمان در هند در تشریح این رویداد گفت: این جشنواره که از طریق برخی روزنامه ها و رسانه های هند نیز اطلاع رسانی شده است مورد استقبال مخاطبان هندی قرار گرفت، به گونه ای که روزانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر تماشاگر داشت.

وی در پایان سخنان خود، گفت: فیلم های ایرانی به دلیل مضامین اجتماعی و خانوادگی موجود در آن و همچنین قرابت های فرهنگی موجود بین ایران وهند مورد استقبال جامعه هند است.

به گزارش ایرنا، هفته های فیلم ایران در هند و همچنین هفته‌ های فیلم هند در جمهوری اسلامی ایران پیش تر نیز برقرار بود و مورد استقبال مردم دو کشور قرار گرفته است.
وزرای فرهنگ ایران و هند در دیدارهای خود در سالیان گذشته همواره بر برگزاری هفته های فیلم و همچنین هفته های فرهنگی تاکید داشته اند. از این رو اینگونه برنامه ها و رویدادهای هنری نیز در راستای همین تفاهم ها صورت می گیرد.
روابط فرهنگی و هنری ایران و هند با توجه به سابقه دیرینه خود در سطح گسترده ای برقرار بوده و همچنان ادامه دارد.
سالهای گذشته نیز حضور آثار کشور هند در جشنواره ها و نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری به ویژه کتاب و فیلم پر رنگ بود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار