رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مهران مدیری ضمن یادآوری پخش ۲۰ قسمت باقی‌مانده از سری قبل «دورهمی»، از ساخت سری پنجم در ۱۰۰ قسمت متفاوت خبر داد. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مهران مدیری شب گذشته، پنجشنبه در ابتدای پخش برنامه تلویزیونی «دورهمی» درباره روند ساخت قسمت‌های باقی‌مانده از سری چهارم و احتمال ساخت سری […]

مهران مدیری ضمن یادآوری پخش ۲۰ قسمت باقی‌مانده از سری قبل «دورهمی»، از ساخت سری پنجم در ۱۰۰ قسمت متفاوت خبر داد.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مهران مدیری شب گذشته، پنجشنبه در ابتدای پخش برنامه تلویزیونی «دورهمی» درباره روند ساخت قسمت‌های باقی‌مانده از سری چهارم و احتمال ساخت سری جدید به توضیحاتی پرداخت.

مجری و کارگردانی این برنامه توضیح داد: قرارداد «دورهمی» با صداوسیما در سری چهارم ۱۰۰ قسمت بود که قبلتر ۸۰ قسمت ضبط و پخش شد اما بخاطر مسائل کرونا ۲۰ قسمت این تعهد باقی ماند که این تعداد را باید ضبط و پخش کنیم.

وی همچنین خبر داد؛ قبلتر قول داده بودیم که با سری پنجم بعد از ایام محرم و صفر خواهیم آمد که بازهم به خاطر شرایط کرونا میسر نشد.

مدیری گفت: اما این ۱۰۰ قسمت جدید را در «دورهمی» سری پنجم خواهیم ساخت که به نظرم کاملا یک «دورهمی» متفاوت با آنچه دیده‌اید خواهد بود و کار جدید و جذابی است.

وی در عین حال با اشاره به حضور تماشاگران در سالن نیز یادآور شد: این تصاویر از برنامه آرشیوی و قدیمی است و ۶، ۷ نفر از افراد با فاصله ۲۴ متری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برنامه حضور دارند!

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار