رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

آخرین قسمت از مجموعه ۵۰ قسمتی «خانه امن» به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی احمد معظمی امشب ۷ دی از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، ملودرام «خانه امن» روایتی جذاب و پرهیجان از یک پرونده جاسوسی – امنیتی است که لایه هایی از […]

آخرین قسمت از مجموعه ۵۰ قسمتی «خانه امن» به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی احمد معظمی امشب ۷ دی از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، ملودرام «خانه امن» روایتی جذاب و پرهیجان از یک پرونده جاسوسی – امنیتی است که لایه هایی از عملیات پیچیده مقابله با گروهک تروریستی داعش را روایت می کند که طی این ماجرا، پرونده پیچیده تروریستی و اقتصادی به هم گره می خورد.

در این سریال ۳۰ بازیگر اصلی ، ۱۴۳ بازیگر فرعی و۶۷۰۰ هنرور مقابل دوربین رفتند.

«خانه امن» ۴۵۰ لوکیشن در سه کشور خارجی و شش استان در ایران داشت. این سریال همچنین ۱۳۸۷ سکانس داخلی و ۷۱۳ سکانس خارجی داشته است.

آخرین قسمت این سریال امشب حوالی ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن خواهد رفت.

حمیدرضا پگاه، پرویز فلاحی پور، امین زندگانی، سیما تیرانداز، سامان صفاری، شهروز ابراهیمی، علیرضا رئیسی، قربان نجفی، حمیدرضا عطایی، کاوه آفاق، سپیده خداوردی و سوگل طهماسبی از بازیگران اصلی این سریال هستند.

از فردا ۸ دی هم پخش سریال جدید «روزهای ابدی» به کارگردانی جواد شمقدری از شبکه یک سیما آغاز می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار