رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی ساترا؛ پیرو انتشار تیزر فیلم تفرقه‌افکنانه انگلیسی که اخیرا تیزر آن منتشر شده و بر اختلاف‌افکنی میان مسلمانان تمرکز کرده، ساترا انتشار آن را در رسانه‌های داخلی ممنوع اعلام کرد. این فیلم به دلیل داشتن محتوایی با موضوعات نفرت‌پراکن، تفرقه افکن، تهییج تعصبات نژادی که با […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی ساترا؛ پیرو انتشار تیزر فیلم تفرقه‌افکنانه انگلیسی که اخیرا تیزر آن منتشر شده و بر اختلاف‌افکنی میان مسلمانان تمرکز کرده، ساترا انتشار آن را در رسانه‌های داخلی ممنوع اعلام کرد.

این فیلم به دلیل داشتن محتوایی با موضوعات نفرت‌پراکن، تفرقه افکن، تهییج تعصبات نژادی که با توهین به مذاهب اسلامی، وحدت جهان اسلام را مورد حمله قرار می‌دهد کاملا ناقض دستورالعمل‌های محتوایی ساتراست، به همین جهت انتشار آن در همه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ممنوع است .

همچنین ساترا به دلیل ممنوع بودن محتوای نفرت‌انگیز در ادبیات حقوقی بین‌المللی، اعتراض خود را به نهادهای بین‌المللی با استناد به قوانین بالادستی و شرایط استفاده (Terms of Use) اعلام کرده است و از طرق حقوقی پیگیر آن خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار