رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلمبرداری فیلم مستند «جستجو در تنگنا» با موضوع «امیر نادری» فیلمساز بزرگ سینمای ایران به کارگردانی «مهرشاد کارخانی» در تهران ادامه دارد. تدوین این فیلم که محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است نیز همزمان در حال انجام است. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، در […]

فیلمبرداری فیلم مستند «جستجو در تنگنا» با موضوع «امیر نادری» فیلمساز بزرگ سینمای ایران به کارگردانی «مهرشاد کارخانی» در تهران ادامه دارد. تدوین این فیلم که محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است نیز همزمان در حال انجام است.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، در خلاصه موضوع «جستجو در تنگنا» آمده است: این مستند نگاهی تحلیلی به شخصیت درونی «امیر نادری» و دنیای او دارد و به گوشه‌ای از آثار ساخته شده توسط این کارگردان نوگرا و پیشرو در سینمای ایران تا قبل مهاجرت او از کشور می‌پردازد.

«جستجو در تنگنا» هم‌اینک روزهای پایانی فیلمبرداری خود را در فضای کرونایی خیابان‌های تهران سپری می‌کند و تدوین آن توسط یاور تورنگ آغاز شده است.

عوامل تولید این فیلم ۶۰ دقیقه‌ای عبارتند از: نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده: مهرشاد کارخانی، تدوین: یاور تورنگ، تصویربردار: امیر بنی‌اسدی، صدابردار: حمید کریمی، عکس: عسل هاشمی‌سراج، تدارکات: یزدان کارخانی، محصول: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار