رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلمبرداری «تک‌تیرانداز» تازه‌ترین پروژه دفاع مقدسی سینمای ایران در شهرک دفاع مقدس پایان یافت. علی غفاری فیلمبرداری پروژه سینمایی «تک‌تیرانداز» را با ضبط آخرین سکانس‌ها پایان داد. این فیلم با نام قبلی «شکار شکارچی» به تهیه‌کننده ابراهیم اصغری، نزدیک به سه ماه در شهرک دفاع مقدس جلوی دوربین قرار داشت و نهایتا ضبط آن طی […]

فیلمبرداری «تک‌تیرانداز» تازه‌ترین پروژه دفاع مقدسی سینمای ایران در شهرک دفاع مقدس پایان یافت.

علی غفاری فیلمبرداری پروژه سینمایی «تک‌تیرانداز» را با ضبط آخرین سکانس‌ها پایان داد.

این فیلم با نام قبلی «شکار شکارچی» به تهیه‌کننده ابراهیم اصغری، نزدیک به سه ماه در شهرک دفاع مقدس جلوی دوربین قرار داشت و نهایتا ضبط آن طی روزهای اخیر پایان یافت. گروه تدوین و دیگر مراحل فنی همزمان مشغول تدارک این فیلم هستند تا در جشنواره فجر امسال رونمایی شود.

«تک تیرانداز» با نقش‌آفرینی کامبیز دیرباز سراغ بخشی از مجاهدت‌های شهید عبدالرسول زرین در جبهه‌های جنگ تحمیلی رفته تا برشی کوتاه از حضور حماسی بهترین تک‌تیرانداز دوران دفاع مقدس را در قالب یک داستان روایت کند.

عبدالرضا نصاری در این فیلم در نقش فرمانده بعثی ایفای نقش می‌کند. علیرضا کمالی، امیررضا دلاوری، انوش معظمی، حسین شریفی و … نیز در کنار ۱۰۰ هنرور، دیگر بازیگران اصلی این فیلم سینمایی را تشکیل داده‌اند. عکس‌ها از آرش شاه‌محمدی است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار