رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم سینمایی «مرهم» به کارگردانی علیرضا داوود نژاد ، جمعه – ۱۹ دی ماه – از برنامه‌ی “رادیو فیلم” رادیو نمایش پخش می‌شود. به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، فیلم سینمایی «مرهم» که بازیگرانی چون رضا داوود نژاد، احترام‌السادات حبیبیان، طناز طباطبایی، کبری حسن‌زاده و … در آن ایفای نقش دارند داستان احترام، پیرزن […]

فیلم سینمایی «مرهم» به کارگردانی علیرضا داوود نژاد ، جمعه – ۱۹ دی ماه – از برنامه‌ی “رادیو فیلم” رادیو نمایش پخش می‌شود.

به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، فیلم سینمایی «مرهم» که بازیگرانی چون رضا داوود نژاد، احترام‌السادات حبیبیان، طناز طباطبایی، کبری حسن‌زاده و … در آن ایفای نقش دارند داستان احترام، پیرزن متمولی است و خواهر بزرگتری به نام اشرف‌السادات دارد که ساکن تهران است و سال‌هاست با او قهر است و طبعاً بی‌خبر. یک روز اشرف‌السادات بدون اطلاع قبلی نزد احترام می‌آید. او در واقع به شمال آمده تا نوه‌اش مریم را که به شیشه معتاد است و از خانه فرار کرده، پیدا کند.

علیرضا داوود نژاد نویسندگی و کارگردانی این فیلم را برعهده داشته است.

این رادیو فیلم به تهیه‌کنندگی و سردبیری فرشاد آذرنیا ، گویندگی و تنظیم رادیویی معصومه عزیزمحمدی و صدابرداری علی حاجی نوروزی ، روز جمعه نوزدهم دی ماه  ساعت ۹ صبح  از رادیو نمایش بر روی موج اف‌.ام ردیف ۵/۱۰۷ پخش می‌شود.

منبع: هنرصدا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار