رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

فرزاد دشتی از تئاتر برآمده است و وجه بارز چنین بازیگرانی با خاستگاه تئاتری بیان و زبانی کارا، قوام یافته، رسا و تاثیرگذار است که همه این ویژگی ها به شکلی نمود یافته در قدرت کلام دشتی بارز است. فرزاد دشتی اگر چه کارنامه ای پر بارتری در نمایش دارد و سرشار از تجربیات صحنه […]

فرزاد دشتی از تئاتر برآمده است و وجه بارز چنین بازیگرانی با خاستگاه تئاتری بیان و زبانی کارا، قوام یافته، رسا و تاثیرگذار است که همه این ویژگی ها به شکلی نمود یافته در قدرت کلام دشتی بارز است.
فرزاد دشتی اگر چه کارنامه ای پر بارتری در نمایش دارد و سرشار از تجربیات صحنه ای است اما در مدیوم تصویر نیز پتانسیل های سرشاری را ازحیث پردارش و تکامل بخشی به ساختمان کاراکتر برخوردار است. به نحوی که در جریان تمرینات یکی از تجربه های اخیر مشترکمان در این عرصه دریافتم که چشم ها و نگاه هایش حتی در لحظات سکوت می تواند به خوبی بار مضاعفی از معنا و مفاهیم جاری در زیرساخت های پرسوناژ و بعدتر کلیت اتمسفر و فضای سکانس را بازتاب بخشد.


اهمیت کار پارتنر و بازیگران مقابل از جمله خصایص قابل اعتنا در میان ویژگی های فرزاد دشتی است به طوریکه گاهاً دقایق و حتی ساعت ها از زمانی را که متعلق به اوست به دیگری یا دیگران اختصاص می دهد تا بر این گزاره که بازی درست پارتنر باعث بازی خوب طرف مقابل می گردد صحه گزارد و در نهایت با تمرین مضاعف به کلیت اثر یاری بخشد.
بی شک فرزاد دشتی جزء آینده داران عرصه بازیگری در سال های آتی خواهد بود تا قابلیت و ظرفیت های بالقوه اش را به فعل تبدیل نماید و خاطره خوش خلق کاراکترهایی در یادماندنی را در اذهان حک سازد.

سینماخانه / حمید عبدالحسینی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار