رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

فصل نهم از سری جدید «شام ایرانی» به کارگردانی سعید ابوطالب با حضور ۴ بازیگر مرد که پیش از این سه نفر از آن‌ها در «شب‌های مافیا»ی سعید ابواطالب ایفای نقش کرده بودند، ضبط شد. فصل نهم از سری جدید مجموعه «شام ایرانی» به کارگردانی سعید ابوطالب به مرحله تولید رسید. اگرچه فصل هشتم این مجموعه با […]

فصل نهم از سری جدید «شام ایرانی» به کارگردانی سعید ابوطالب با حضور ۴ بازیگر مرد که پیش از این سه نفر از آن‌ها در «شب‌های مافیا»ی سعید ابواطالب ایفای نقش کرده بودند، ضبط شد.

فصل نهم از سری جدید مجموعه «شام ایرانی» به کارگردانی سعید ابوطالب به مرحله تولید رسید.

اگرچه فصل هشتم این مجموعه با حضور ۴ بازیگر خانم با حواشی همراه بود اما سازندگان این مجموعه تصمیم گرفتند کار را ادامه بدهند.

تصویربرداری فصل نهم با حضور ۴ بازیگر مرد از جمله هومن برق نورد، بهنام تشکر، شهاب عباسی و نصرالله رادش به پایان رسیده است.

از نکات جالب توجه این سری حضور هومن برق نورد، بهنام تشکر و شهاب عباسی است که پیش از این در فصل سوم «شب‌های مافیا» به کارگردانی سعید ابوطالب ایفای نقش کرده بودند.

میزبان شب اول هومن برق نورد و میزبان شب آخر بهنام تشکر بوده است که هنرمندان با تم خاصی در این مهمانی حضور داشتند.

این فصل پس از انجام مراحل فنی پخش خود را از فیلیمو و نماوا آغاز می‌کند.

تاکنون ۸ فصل از «شام ایرانی» به کارگردانی سعید ابوطالب با حضور بازیگران سینما و تلویزیون و تئاتر از جمله علیرضا خمسه، پوریا پورسرخ، شبنم قلی‌خانی، سیما تیرانداز، مارال فرجاد، سیدجواد هاشمی، علی انصاریان، حامد آهنگی، آشا محرابی، مرجانه گلچین، نگین معتضدی، نعیمه نظام‌دوست، علی مسعودی، میرطاهر مظلومی، فاطمه گودزی، نسیم ادبی، فریبا نادری، محمد لقمانیان، مهدی کوشکی، محمدرضا علیمردانی و امیرمهدی ژوله، بهاره رهنما، مریم امیرجلالی، فلور نظری و شهرزاد کمال‌زاده و همچنین بازیگرانی از ترکیه، آذربایجان و لبنان ضبط و پخش شده است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار