رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

فیلم سینمایی «ناگهان درخت»، آخرین ساخته صفی یزدانیان در اکران آنلاین به فروش ۶۰۰ میلیونی رسید. به نقل از روابط عمومی فیلیمو و نماوا، فیلم سینمایی «ناگهان درخت» به کارگردانی و نویسندگی صفی یزدانیان و تهیه‌کنندگی پیمان معادی از هفدهم آذر ۱۳۹۹ اکران آنلاین خود را در دو پلتفرم فیلیمو و نماواآغاز کرد. این فیلم  […]

فیلم سینمایی «ناگهان درخت»، آخرین ساخته صفی یزدانیان در اکران آنلاین به فروش ۶۰۰ میلیونی رسید.

به نقل از روابط عمومی فیلیمو و نماوا، فیلم سینمایی «ناگهان درخت» به کارگردانی و نویسندگی صفی یزدانیان و تهیه‌کنندگی پیمان معادی از هفدهم آذر ۱۳۹۹ اکران آنلاین خود را در دو پلتفرم فیلیمو و نماواآغاز کرد.

این فیلم  از امروز ۲۱دی‌ماه، با گذشت یک ماه از اکران آنلاین، با فروش ۳۰هزار و سیصد بلیت به کار خود پایان داد و وارد شبکه نمایش خانگی شد.

در این فیلم پیمان معادی، مهناز افشار، زهره عباسی، شقایق دهقان، مهراب قاسم‌خانی، سیامک صفری و پانته‌آ پناهی‌ها هنرنمایی کرده‌اند و «ناگهان درخت» با حضور این ستاره‌های درخشان توانست به فروش ۶۰۶ میلیون تومانی دست پیدا کند.

«ناگهان درخت» در سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر سال ۱۳۹۷ روی پرده رفت و سال گذشته در افتتاحیه جشنواره جهانی فیلم پارسی استرالیا هم اکران شد.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار