رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

چهارمین فیلم احسان عبدی‌پور نیز به بخش اصلی جشنواره ملی فیلم فجر راه نیافت. با انتشار اسامی فیلم‌های حائز شرایط حضور در سی‌ونهمین جشنواره ملی فیلم فجر، مشخص شد فیلم سینمایی «میجر» به کارگردانی احسان عبدی‌پور از غایبان این جشنواره است. این فیلم که فیلمبرداری آن با نام قبلی «موسی» در سال ۹۸ و در سکوت خبری انجام شد، […]

چهارمین فیلم احسان عبدی‌پور نیز به بخش اصلی جشنواره ملی فیلم فجر راه نیافت.

با انتشار اسامی فیلم‌های حائز شرایط حضور در سی‌ونهمین جشنواره ملی فیلم فجر، مشخص شد فیلم سینمایی «میجر» به کارگردانی احسان عبدی‌پور از غایبان این جشنواره است.

این فیلم که فیلمبرداری آن با نام قبلی «موسی» در سال ۹۸ و در سکوت خبری انجام شد، به تازگی پس از تغییر نام به «میجر»، در یک اکران خصوصی برای اهالی سینما به نمایش درآمد. پوستر آن نیز با درج نام «میجر» در همین مراسم رونمایی شد.

حمید فرخ‌نژاد که تهیه‌کنندگی «میجر» را بر عهده دارد، تنها هنرپیشه مطرح این فیلم نیز هست. دیگر بازیگران فیلم، چهره‌های بومی استان بوشهر هستند.

احسان عبدی‌پور که تاکنون ۴ فیلم سینمایی را کارگردانی کرده است، با هیچکدام از آثارش موفق به رقابت در بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر نشده است. «تنهای تنهای تنها» تنها در بخش نگاه نو سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر پذیرفته شد و دو فیلم «پاپ» و «تیک آف» نیز در سال‌های بعد به کلی توسط هیات انتخاب جشنواره رد شدند. این در حالی است که فیلم های او نظر مثبت منتقدان را با خود داشته است.

در خلاصه داستان «میجر» آمده است: ورود یک سگ ردیاب آلمانی به اسکله گمرک، که به هیچ وجه من الوجوه قابل مذاکره و معامله نیست، نظم شهر را به هم ریخته است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار