رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

«فرزین سعید» با فیلم کوتاه «طولانی‌تر از همیشه» در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی فیلم فجر، «فرزین سعید»، با فیلم کوتاه «طولانی تر از همیشه» برای نخستین بار در مقام کارگردان خود را به سینمای ایران معرفی کرده است. این فیلم پس از حضور […]

«فرزین سعید» با فیلم کوتاه «طولانی‌تر از همیشه» در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی فیلم فجر، «فرزین سعید»، با فیلم کوتاه «طولانی تر از همیشه» برای نخستین بار در مقام کارگردان خود را به سینمای ایران معرفی کرده است. این فیلم پس از حضور بین المللی خود، عنوان «فیلم منتخب جشنواره فیلم کوتاه تهران» را نیز یدک می کشد. فرزین سعید که پیشتر در زمینه نگارش داستان کوتاه و نویسندگی فعالیت داشته است، در کارنامه هنری خود سابقه دستیار کارگردانی و برنامه ریزی چند فیلم کوتاه را هم دارا است.
«طولانی تر از همیشه» طی چهار روز در دبستان دخترانه رازی تهران فیلمبرداری شد. با توجه به حساسیت کارگردان در ارتباط با لوکیشن و ایجاد اتمسفر مد نظر تمامی لوکیشن‌ها بازسازی شدند. برای این منظور یکی از سالن های قدیمی مدرسه مزبور که سال‌ها بلا استفاده بود، با کسب مجوزهای مورد نیاز در راستای ایجاد فضای در خور فیلمنامه انتخاب شد و با اضافه کردن آکسسوار های مورد نیاز طراحی صحنه صورت پذیرفت.
خلاصه داستان این فیلم درباره قاضی کهنه کاری است در آستانه تصمیمی سخت قرار گرفته که می تواند اعتبار چندین ساله اش را زیر سوال ببرد. در واقع می توان همه عمر مطیع قواعد بود اما به یک آن از دستش داد.
همایون ارشادی، هاشم روحانی، مرتضی خانجانی، بهرام نوری گندم آباد و نوید ابولقاسمی بازیگران این اثر کوتاه هستند.

عوامل این اثر سینمایی عبارتند از:
نویسنده و کارگردان: فرزین سعید، دستیار کارگردان و برنامه ریز: محمدرضا جبلی، دستیار دوم کارگردان: نوید ابولقاسمی، منشی صحنه: المیرا حسنلو، مدیرتصویربرداری: امیرحسین دیباج، مدیرصدابرداری: مصطفی اکبری منجیلی، طراح صحنه و لباس: فرزین سعید، تدوین: امید عبدالهی، طراحی و ترکیب صدا: حسن شبانکاره، تصحیح رنگ و جلوه های ویژه: حسن نجفی، مدیر تولید و تدارکات: شهاب خوشخو، گریم: سارا چگینی، طراحی پوستر: کیوان فیضی، عکاس: حسین فضائلی، مسئول فنی دوربین: مهرداد نوروزی، تهیه کنندگان: فرزین سعید و انجمن سینمای جوانان ایران دفتر ویژه تهران.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار