رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

مسعود نجفی مدیر روابط عمومی جشنواره ملی فیلم فجر امروز ۲۴ دی ماه در برنامه «یه روز تازه» درباره ثبت‌نام اهالی رسانه و حضور مردم در سی و نهمین دوره این جشنواره توضیحاتی را ارایه داد. مدیر روابط عمومی جشنواره ملی فیلم فجر در برنامه «یه روز تازه» درباره ثبت‌نام اهالی رسانه در دوره سی و نهم گفت: باتوجه […]

مسعود نجفی مدیر روابط عمومی جشنواره ملی فیلم فجر امروز ۲۴ دی ماه در برنامه «یه روز تازه» درباره ثبت‌نام اهالی رسانه و حضور مردم در سی و نهمین دوره این جشنواره توضیحاتی را ارایه داد.

مدیر روابط عمومی جشنواره ملی فیلم فجر در برنامه «یه روز تازه» درباره ثبت‌نام اهالی رسانه در دوره سی و نهم گفت: باتوجه به اینکه امسال دیرتر شروع به کار کردیم و تکلیف نمایش فیلم‌ها برای اهالی رسانه مشخص نبود و هنوز هم قطعی نیست، ثبت‌نامی نداشتیم اما پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی شده است که به محض اینکه اجازه آن به ما داده شود، اقدام خواهیم کرد.

وی افزود: بر اساس ثبت‌نام و عملکرد رسانه‌ها در سال‌ گذشته ارزیابی‌هایی داشتیم و باتوجه به محدودیت‌های موجود، به تعدادی رسیدیم که اگر قرار باشد در خدمت اهالی رسانه باشیم با هماهنگی خود رسانه‌ها اسامی گرفته شود.

مدیر روابط عمومی جشنواره ملی فیلم فجر درباره قطعیت نمایش فیلم‌ها برای اهالی رسانه بیان کرد: فکر می‌کنم طی چند روز آینده به قطعیت برسیم که نمایش برای اهالی رسانه و صاحبان آثار خواهیم داشت یا خیر.

نجفی در پاسخ به سوال مجری که شنیده می‌شود ممکن است اهالی رسانه در جشنواره پخش شوند، تاکید کرد: سال‌های گذشته چنین برنامه‌ای داشتیم و اجرا شد. کسانی که در مقر اصلی جشنواره حاضر می‌شدند، لازم بود نشست‌ها را پوشش دهند. تعدادی از منتقدان و اهالی رسانه‌ای هم بودند که تقاضا داشتند جایی خارج از مقر اصلی جشنواره فقط به تماشای فیلم‌ها بنشینند که این امکان برای آن‌ها در پردیس چارسو فراهم شد و از اینکه بی هیاهو فیلم‌ها را می‌دیدند و نقدی را می‌نوشتند بسیار هم راضی بودند.

وی ادامه داد: امسال‌ هم اگر قرار باشد نمایشی داشته باشیم، جای دومی برای تماشای فیلم‌ها خواهیم داشت. برج میلاد و پردیس ملت ۲ گزینه اصلی ما برای جشنواره است که یکی به عنوان مقر اصلی و دیگری نمایش فیلم‌ها باشد.

مدیر روابط عمومی جشنواره ملی فیلم فجر درباره سینماهای مردمی نیز عنوان کرد: همانطور که دبیر جشنواره در نشست‌ خبری اعلام کرد این موضوع برنامه سوم پیش‌بینی جشنواره بود. اولین پیش بینی برای داوران، دومی برای رسانه و سومی برای مردم بود که ما درباره ۲ گروه دوم و سوم که رسانه‌ها و مردم هستند، هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم.

نجفی در پایان بیان کرد: باتوجه به اینکه چند روزی است تهران در وضعیت زرد قرار گرفته است و سینماها باز شده‌اند، پیش‌بینی می‌شود اگر این روند ادامه داشته باشد ما به صورت محدود در خدمت مردم نیز باشیم.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار