رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران ضمن عذرخواهی از فیلمسازان استان‌های غیر از تهران که امکان حضورشان در این دوره به دلیل کرونا فراهم نیست، خطاب به آن‌ها در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به امید دیدارتان در جشنواره فیلم کوتاه تهران در روزهای فارغ از کرونا قول می‌دهیم که نمایندگان شایسته‌ای برای […]

دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران ضمن عذرخواهی از فیلمسازان استان‌های غیر از تهران که امکان حضورشان در این دوره به دلیل کرونا فراهم نیست، خطاب به آن‌ها در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به امید دیدارتان در جشنواره فیلم کوتاه تهران در روزهای فارغ از کرونا قول می‌دهیم که نمایندگان شایسته‌ای برای معرفی آثارتان به مخاطبان باشیم.

به گزارش سینماخانه و به نقل از سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در آستانه برگزاری این رویداد سینمایی در اطلاعیه‌ای خطاب به هنرمندان و فیلمسازان استان‌هایی غیر از تهران نوشت:

«سی و هفتمین فصل از جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در حالی طی روزهای آینده رقم خواهد خورد که ناگزیر و به اجبار زمانه ای که در آنیم، امکان گردهمایی پرشور اهالی فیلم کوتاه را به مثابه سال‌های گذشته نخواهیم داشت. با بازگشایی سینماها بارقه‌های امیدمان برای برگزاری حضوری جشنواره و نمایش آثار با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی جهت سلامت مخاطبان فراهم شده است. این فرصت را ارج نهاده و علیرغم زمان محدود و دشواری‌های هماهنگی در فرصت اندک، اولین زمان را برای برگزاری مهم ترین رویداد سینمای کوتاه در خاورمیانه انتخاب کردیم.

بی شک حضور فیلمسازان و نمایندگان برحق و شایسته مان در استان هایی غیر از تهران می توانست شادمانی برپایی این جشن هرساله را برایمان مضاعف کند اما ناچاریم و شرمساریم که با وجود این خواسته قلبی امکان و شرایطی را برای میزبانی از آن‌ها در تهران طبق دستورالعمل‌های این دوره نداریم. امید است با همراهی صمیمانه و همیشگی‌تان دست ما را به گرمی در روزهای برگزاری جشنواره بفشارید و هرچند از دور، صدای ما برای رساندن پیام فیلم کوتاه که مهربانی و حیات هنری جریان‌ساز است، در سراسر ایران باشید. به امید دیدارتان در روزهای فارغ از کرونا… قول می دهیم که نمایندگان شایسته‌ای برای معرفی آثارتان باشیم.»

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار