رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

امروز در روستای سنجریان در اطراف تهران و لوکیشن اصلی سریال نون خ که منزل نورالدین خانزاده محسوب می‌شود، سکانس‌های میانی قسمت های۱۱ و ۱۳ فصل سوم این مجموعه طنز، فیلمبرداری شد. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، امروز در روستای سنجریان در اطراف تهران و لوکیشن اصلی سریال «نون. خ» […]

امروز در روستای سنجریان در اطراف تهران و لوکیشن اصلی سریال نون خ که منزل نورالدین خانزاده محسوب می‌شود، سکانس‌های میانی قسمت های۱۱ و ۱۳ فصل سوم این مجموعه طنز، فیلمبرداری شد.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، امروز در روستای سنجریان در اطراف تهران و لوکیشن اصلی سریال «نون. خ» که منزل نورالدین خانزاده محسوب می‌شود، سکانس‌های میانی قسمت های۱۱ و ۱۳ فصل سوم این مجموعه طنز، فیلمبرداری شد.

یکی از سکانس‌هایی که امروز ضبط شد سکانس خواستگاری و مراسم عروسی کاراکتر سلمان از شیرین دختر نورالدین خانزاده بود، در این سکانس سعید آقاخانی بازیگر و کارگردان سریال «نون. خ» به همراه بازیگران اصلی و بومی که در فصل‌های ۱ و ۲ حضور داشتند، مقابل دوربین رفتند.

تاکنون تصویربرداری ۱۰ قسمت از این سریال نوروزی شبکه یک سیما به اتمام رسیده است.

سعید آقاخانی کارگردان این سریال محبوب تلویزیونی گفت: فصل سوم سریال «نون. خ» ادامه داستان فصل دوم هست و در این فصل ما علاوه بر نمایش زیبایی‌های استان کرمانشاه و استان کردستان، مهاباد و بخش‌های کردنشین استان آذربایجان را هم به تصویر کشاندیم.

کارگردان. سریال «نون. خ» ادامه داد: بازیگران این فصل همان بازیگران دو فصل گذشته هستند با این تفاوت که چند بازیگر به این مجموعه اضافه شده اند.

سعید آقاخانی پیرامون دیگر نقاط قوت فصل سوم سریال «نون.خ» اظهار کرد: در فصل سوم تمرکز ما بر روی تولید محصولات دارویی می‌باشد و این شغل رو معرفی و بارز کردیم.

وی در همین راستا تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که در نوروز سال ۱۴۰۰ مردم ساعت و لحظات خوشی را با این سریال سپری کنند و امیدوارم بتوانیم مردم را بیشتر بخندانیم در واقع روز مرگ ما زمانی است که بیننده به سربال ما نخندد و تلاش ما این است که مردم را شاد کنیم.

آقاخانی پیرامون حضور بازیگران با ماسک در فصل جدید سریال «نون.خ۳» عنوان کرد: «نون.خ ۳» اولین سریالی است که بازیگران با ماسک مقابل دوربین رفتند و از آنجا که یکی از شخصیت‌های این سریال براساس قصه به کرونا مبتلا شده است بنابراین ما علاوه بر اینکه به موضوع کرونا پرداختیم، تمام صحنه‌ها را با ماسک مقابل دوربین رفته ایم.

سعید آقاخانی در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که سریال نوح در فصول جدیدش جذابتر و مخاطب پسندتر باشد و بتواند مردم را در ایام عید نوروز بیشتر شاد و خوشحال کند.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار