رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

همزمان با نمایش فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، برنامه‌های جانبی نقد و بررسی آثار در سامانه هاشور، ودیو، تیوال و اینستاگرام انجمن سینمای جوانان ایران از ساعت ۱۱ تا ۲۳ هر روز از جشنواره دنبال می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم […]

همزمان با نمایش فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، برنامه‌های جانبی نقد و بررسی آثار در سامانه هاشور، ودیو، تیوال و اینستاگرام انجمن سینمای جوانان ایران از ساعت ۱۱ تا ۲۳ هر روز از جشنواره دنبال می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، خانه آنلاین جشنواره(سامانه هاشور)، ودیو، تیوال و لایو اینستاگرام انجمن سینمای جوانان ایران در ایام برگزاری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با اختصاص ویژه برنامه‌هایی به بررسی و تحلیل آثار حاضر در این رویداد و گپ و گفت با فیلمسازان و اهالی فیلم کوتاه می‌پردازند.

این برنامه‌های ویژه شامل میز نقد و بررسی فیلم‌ها با حضور فیلمسازان، منتقدان و کارشناسان سینما، معرفی تازه‌های کتاب انجمن سینمای جوانان ایران، گفت و گوی لایو در اینستاگرام انجمن با حضور کارشناسان در استودیو و مهمانان به صورت مجازی، اجرای موسیقی و… می‌شود.

نمایش فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۱ تا ۵ بهمن‌ماه ۹۹ صورت می‌گیرد. این رویداد به دبیری سید صادق موسوی ششم بهمن‌ نیز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار