رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

علی نوایی کارگردان فیلم کوتاه «سکوت» معتقد است جشنواره فیلم کوتاه تهران همواره فیلمسازان مطرحی را به سینمای کشور معرفی کرده است. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، علی نوایی که با فیلم «سکوت» در سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران حضور دارد، گفت: […]

علی نوایی کارگردان فیلم کوتاه «سکوت» معتقد است جشنواره فیلم کوتاه تهران همواره فیلمسازان مطرحی را به سینمای کشور معرفی کرده است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، علی نوایی که با فیلم «سکوت» در سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران حضور دارد، گفت: جشنواره فیلم کوتاه تهران از سال ها پیش که دانشجو بودیم جشنواره خاصی در فیلم کوتاه ایران بوده و هست و همواره نمایش فیلم های جالبی را در دستور کار داشته است و برندگان همیشه افراد مطرحی شدند که بعدها فیلم‌هایی باکیفیت تولید کردند و حتی فیلمسازان مطرح کشور شدند.

وی ادامه داد: این فیلم روایتی مقطعی از داستان حلاج در عصر مدرن است اینکه آدم ها چگونه توسط آدم های دیگر بایکوت می شوند و این اتفاق نسل به نسل ادامه دارد.

نوایی افزود: فیلم کوتاه تهران جشنواره خوبی است و قطعا ما با هدف دیده شدن فیلم را ارسال کردیم. جشنواره فیلم کوتاه تهران از سال ها پیش که دانشجو بودیم جشنواره خاصی در فیلم کوتاه ایران بوده و هست و نمایش فیلم های جالبی را در دستور کار داشته است و برگزیدگان این رویداد همیشه به افراد مطرحی تبدیل شدند که بعدها فیلم‌هایی باکیفیت تولید کردند و حتی فیلمسازان مطرح کشور شدند.

نمایش فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۱ تا ۵ بهمن‌ماه ۹۹ صورت می‌گیرد. این رویداد به دبیری سید صادق موسوی ششم بهمن‌ نیز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار