رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 9 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

مستند بلند «بیست‌و‌دو/‌بیست‌و‌دو» به کارگردانی فرود عوض پور در سی‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر شرکت کرده است. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر، فرود عوض پور متولد ۱۳۵۰ در خرم‌آباد است. او فارغ‌التحصیل کارشناسی کارگردانی سینما از دانشگاه سوره تهران و کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی است. فعالیت هنری وی از […]

مستند بلند «بیست‌و‌دو/‌بیست‌و‌دو» به کارگردانی فرود عوض پور در سی‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر شرکت کرده است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر، فرود عوض پور متولد ۱۳۵۰ در خرم‌آباد است. او فارغ‌التحصیل کارشناسی کارگردانی سینما از دانشگاه سوره تهران و کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی است. فعالیت هنری وی از سال ۶۵ در انجمن سینمای جوان خرم‌آباد است. وی در حال حاضر علاوه بر فیلمسازی، مدرس دانشگاه در رشته هنر است و عضو انجمن فیلم کوتاه ایران است. از جمله فعالیت‌های وی می‌توان به ساخت بیش از بیست فیلم کوتاه و همچنین اجرای بیش از پنج نمایش در بین سالهای ۷۱–۷۵ در مجموعه تئاتر شهر اشاره کرد.
او فیلمسازی را از سال ۷۲ با مستند «زمگه» آغاز کرد و تا سال ۹۷، پانزده فیلم داستانی و مستند دیگر را ساخته است.
«بیست‌و‌دو/ بیست‌و‌دو» عنوان آخرین اثر عوض پور است که در گروه مستند «روایت فتح» تهیه شده است.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «شکل گیری گروهی از بسیجیان سال های اول انقلاب در شهرستان بندرگز از شهرهای استان گلستان. وجوهی دیگر از نوجوانان پرجنب و جوش دیروز و میانسالان امروز در مواجهه با انقلاب اسلامی.»
دیگر عوامل این فیلم عبارتند از: تصویربردار: مهدی ایل‌بیگی/صدابردار: ایمان ترابی/صداگذار: سیدرضا گدازگر/تدوینگر: ماهک منصوریان/نویسنده گفتار متن: فرود عوض پور و سعید الهی/گوینده متن: سعید جهانشاهی و فاطمه محمدی/تهیه کننده: سعید الهی/تهیه شده در گروه مستند روایت فتح.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار