رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

رحیم بایزیدی مدیر دفتر سینمای جوانان ایران در مهاباد بیان کرد که نباید بگذاریم چراغ فعالیت‌های فرهنگی خاموش شود و انجمن سینمای جوانان ایران را در بحران تنها ‌نگذاریم. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، رحیم بایزیدی مدیر دفتر سینمای جوانان ایران در مهاباد […]

رحیم بایزیدی مدیر دفتر سینمای جوانان ایران در مهاباد بیان کرد که نباید بگذاریم چراغ فعالیت‌های فرهنگی خاموش شود و انجمن سینمای جوانان ایران را در بحران تنها ‌نگذاریم.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، رحیم بایزیدی مدیر دفتر سینمای جوانان ایران در مهاباد درباره سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران گفت: آنهایی که نسبت به سینمای جوان تعهد دارند و این نهاد را به مثابه خانه خود می‌بینند، همیشه از جشنواره فیلم کوتاه تهران حمایت می‌کنند. به هر حال شیوع جهانی کرونا یک اتفاق نادر و غیرقابل پیش‌بینی بود در چنین شرایط بحرانی‌ای ما نباید انجمن را تنها بگذاریم. انجمن خانه ماست و این خانه باید در هر زمان و هر شرایطی حمایت شود.

وی افزود: ما از دور در کنار جشنواره فیلم کوتاه تهران بودیم، شاید حضورمان در آنجا و تهران نباشد اما روح مان و عاطفه مان همراه با جشنواره است.

مدیر دفتر انجمن سینمای جوانان مهاباد بیان کرد: شیوع کرونا قابل پیش‌بینی نبود اما با همه گیری این بیماری برخی از برنامه‌های ما به هم ریخت با این حال اینطور نبود که از فعالیت‌های انجمن غافل باشیم. این فعالیت‌ها پیش از همه‌گیری کرونا به شکل حضوری انجام می‌شد اما بعد از ورود کرونا به ایران، بیشتر فعالیت‌های ما در فضای مجازی انجام گرفت. به هر حال این فضا هم یک فرصت است که می‌توانیم از آن بهره‌مند شویم. بنابراین کرونا نمی‌تواند مانع فعالیت‌های فرهنگی و هنری شود.

وی در پایان گفت: من از این فعالیت‌ها و حرکت‌های فرهنگی که در حوزه سینمای کوتاه اتفاق می‌افتد خوشحال می‌شوم، ما این روزها با چراغ خاموش حرکت می‌کنیم ولی حتی همین چراغ خاموش هم قوت دارد. برگزاری جشنواره می‌تواند فرصت خوبی برای فیلمسازان، مدرسان و اعضای انجمن سینمای جوانان ایران در شهرستان‌ها باشد. آن‌ها می‌توانند در جشنواره، فیلم‌های روز سینمای کوتاه را ببینند، در جریان سلیقه فیلمسازان قرار بگیرند و با سیاست‌های جدید جشنواره آشنا شوند.اینکه این حرکت دوباره آغاز شده خوب است هرچند ما در جشنواره حضور نداریم اما مسیر آنلاینی در نظر گرفته شده تا ما هم از این جریان فاصله نگیریم و از راه دور جشنواره را رصد کنیم.

سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری سید صادق موسوی فردا ششم بهمن‌ با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار