رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

با اضافه شدن فریدون محرابی و مهدی عبادتی به فهرست بازیگران، فیلمبرداری پروژه «ماه بی‌بی» در خانه بروجردی‌های کاشان آغاز شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلمبرداری فیلم سینمایی «ماه بی‌بی» به کارگردانی امین اصلانی در خانه بروجردی‌های کاشان آغاز شد و فریدون محرابی و مهدی عبادتی نیز به جمع […]

با اضافه شدن فریدون محرابی و مهدی عبادتی به فهرست بازیگران، فیلمبرداری پروژه «ماه بی‌بی» در خانه بروجردی‌های کاشان آغاز شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلمبرداری فیلم سینمایی «ماه بی‌بی» به کارگردانی امین اصلانی در خانه بروجردی‌های کاشان آغاز شد و فریدون محرابی و مهدی عبادتی نیز به جمع بازیگران این فیلم اضافه شدند.

این فیلم که اثری تاریخی است با حمایت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و با اخذ مجوزهای لازم در خانه بروجردی‌های شهر کاشان ساخته می‌شود.

علاوه بر فریدون محرابی و مهدی عبادتی بازیگرانی همچون محمد صدیقی‌مهر، محمود نظرعلیان، سیما بابایی، حمیرا نونهالی، مریم بوبانی و بازیگر خردسال ستایش مرشد نیز در «ماه بی‌بی» به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان «ماه بی‌بی» آمده است: همسر جوان تاجری سالخورده در خانه‌ای قجری زندگی می‌کند، فرزند کوچک او گم می‌شود و پسران بزرگ تاجر در پی راندن زن پدرشان از خانه برمی‌آیند. این خانه آبستن ماجراهای مسحورکننده‌ایست…

عوامل این فیلم عبارتند از: مجری طرح: مهدی عبادتی، کارگردان: امین اصلانی، مدیر فیلمبرداری: عباس حسین‌زاده، مدیر صدابرداری: حسن شبانکاره، مدیر برنامه‌ریزی:عارفه رشیدی، انتخاب بازیگر: فریدون محرابی، دستیار یک کارگردان: کمال پیرهادی، طراح صحنه: پیام سوری، طراح لباس: ماهرخ سلیمانی‌پور، طراح گریم: بهاره اسدی، منشی صحنه: آتوسا شاه‌سیاه، عکاس: مهرداد امینی، جانشین تولید تهران: ایمان گشتایی، جانشین تولید کاشان: خیام وقار، تدارکات: امیر مسعود همایونفال، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار