رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

فیلم سینمایی «طلاخون» ساخته ابراهیم شیبانی به تهیه‌کنندگی حسن کلامی در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شرکت کرده است. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر، «طلاخون» فیلمی به کارگردانی ابراهیم شیبانی و تهیه‌کنندگی حسن کلامی است که زمستان سال گذشته در قزوین مقابل دوربین حسین جعفریان رفت. شیبانی […]

فیلم سینمایی «طلاخون» ساخته ابراهیم شیبانی به تهیه‌کنندگی حسن کلامی در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شرکت کرده است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر، «طلاخون» فیلمی به کارگردانی ابراهیم شیبانی و تهیه‌کنندگی حسن کلامی است که زمستان سال گذشته در قزوین مقابل دوربین حسین جعفریان رفت.

شیبانی کارگردانی است که تجربه ساخت فیلم «زهر عسل» ، «صحنه جرم ورود ممنوع»، «هیچ کجا هیچکس» و سریال «پازل» را در کارنامه هنری‌اش دارد. او این بار به سراغ فیلمی متفاوت با حضور بازیگران سرشناس رفت و از عوامل حرفه‌ای برای انجام کارهای فنی فیلم بهره برد.


حسن کلامی تهیه‌کننده «طلاخون» در یک گفتگو درباره داستان این فیلم  گفت: داستان این فیلم روایتگر یک پرونده جنایی و درگیری زنی با این ماجرا است که در ژانر درام-اجتماعی ساخته شده است.
نام فیلم «طلاخون» تابه حال دوبار تغییر کرده است و اولین بار که موضوع ساخت این فیلم مطرح شد نامی از «چرک‌نویس‌های یک مادر خانه‌دار» به میان آمد که به دلیل طولانی بودن به «خورشید همچنان می‌درخشد» تغییر کرد و در آستانه پایان تصویربرداری به «طلاخون» تغییر نام داد.


شهاب حسینی که پیش از این تجربه همکاری با ابراهیم شیبانی را در فیلم «زهر عسل» داشت، بار دیگر در فیلم «طلاخون» به عنوان بازیگر مقابل دوربین این کارگردان رفت و با حسام منظور همبازی شد. شهاب حسینی و حسام منظور در فیلم «مست عشق» نیز با یکدیگر همبازی بودند. شهاب حسینی، حسام منظور، زهرا خوشکام، بهار قاسمی، ترنم کرمانیان و … بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.
برخی از عوامل ساخت فیلم «طلاخون» عبارتند از :
کارگردان: ابراهیم شیبانی، تهیه‌کننده: حسن کلامی، صداگذاری: علیرضا علویان، تدوین: احسان شیبانی، مدیر فیلمبرداری: حسین  جعفریان، صدابردار: محمود سماک‌باشی، طراح چهره‌‎پردازی: عبدالله اسکندری، طراح لباس: آلما گشتاسب، عکاس: فاطمه تقوی.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار