رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۷ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 27 March

آیین اختتامیه سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با تقدیم به شهدای سلامت به پاس ارج نهادن به تلاش‌های آن‌ها در مسیر مبارزه با کرونا امروز(دوشنبه ۶ بهمن) برگزار می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فیلم […]

آیین اختتامیه سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با تقدیم به شهدای سلامت به پاس ارج نهادن به تلاش‌های آن‌ها در مسیر مبارزه با کرونا امروز(دوشنبه ۶ بهمن) برگزار می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران عصر روز دوشنبه ۶ بهمن‌ماه ازساعت ۱۷:۳۰ در مرکزهمایش‌های مجموعه ایران‌مال برگزار می‌شود.

علی شمس کارگردانی این مراسم را برعهده دارد و نیما کرمی مجری آن است.

همچنین میلاد عمران لو به اجرای قطعات موسیقی در طی مراسم خواهد پرداخت. بزرگداشت امیر لطفیان، عکاس و مستندساز پیشکسوت و تقدیم مراسم به شهدای سلامت و کادر درمان و پزشکی کشور، پخش کلیپ‌هایی از روزهای برگزاری جشنواره و اهدای جوایز از جمله بخش‌های مختلف این مراسم است.

آیین اختتامیه سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با حفظ پروتکل‌های بهداشتی از سامانه‌های برخط هاشور(خانه جشنواره)، ودیو و تیوال نیز میزبان علاقه مندان به سینما خواهد بود.

نمایش فیلم‌های نمایش داده شده در بستر آنلاین نیز تا پایان امروز همچنان ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار