رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

حامد کریوند کارگردان های فیلم کوتاه «صحنه بعد» در مصاحبه اختصاصی با سینماخانه به شرح مختصر این فیلم پرداخت و عنوان کرد: داستان دختری است که استعدادهای گم شده اش را پیدا می کند و دیگران او را نادیده می گیرند و اتفاق هایی که در این میان رخ می افتد. وی از مشکلات تولید […]

حامد کریوند کارگردان های فیلم کوتاه «صحنه بعد» در مصاحبه اختصاصی با سینماخانه به شرح مختصر این فیلم پرداخت و عنوان کرد: داستان دختری است که استعدادهای گم شده اش را پیدا می کند و دیگران او را نادیده می گیرند و اتفاق هایی که در این میان رخ می افتد.

وی از مشکلات تولید این فیلم گفت و افزود: نبود تهیه کننده برای ما فیلمسازهای جدید بسیار سخت و مشکل است که متاسفانه پخش کننده ها نیز همکاری لازم رو برای دیده شدن فیلم نمی کنند.

این کارگردان از برنامه های آتی خود سخن به میان آورد و گفت: قصد دارم در اوایل سال۱۴۰۰ یک تئاتر بر روی صحنه ببرم و در نوروز امسال نیز ساخت فیلم بعدی را آغاز و در نیمه دوم سال آینده پیش تولید فیلم بلند رو کلید خواهم زد.

حامد کریوند کارگردانی فیلم کوتاه “پارازیت”، دستیار و برنامه ریز فیلم کوتاه “اخرین راه”،دستیار و برنامه ریز تئاتر “بانوایان” به کارگردانی علی نیکزاد،دستیار و برنامه ریز نمایش “پنچری” به کارگردامی مهدی کمیلی،دستیار و برنامه ریز تئاتر “بیماری خانواده میم” به کارگردانی الهام شکیب،دستیار و برنامه ریز فیلم کوتاه” نخ”،دستیار و برنامه ریز فیلم کوتاه “جاده” و دستیار و برنامه ریز تئاتر “پشت کلانتری” و بازیگری در در فیلم کوتاه” بعد ” به کارگردانی حامد کریوند،بازیگری در فیلم “انبار” به کارگردانی حسین ترک جوش و بازیگری در فیلم کوتاه پارازیت به کارگردانی حامد کریوند ، بازیگری و برنامه ریزی سریال” فازمتر” به کارگردانی محسن میرزاخانی و کاندید در چندین جشنواره خارجی را در کارنامه هنری خود دارد.

فیلم کوتاه «صحنه بعد» به کارگردانی حامد کریوند برای شرکت در جشنواره های داخلی و خارجی آماده اکران شده است.

عواملی که در فیلم کوتاه «صحنه بعد» نقش داشتند به ترتیب: طراح و کارگردان: حامد کریوند،نویسنده: پیمان رجبی،بازیگر: آزاده جاوید،مجری طرح: وحید داودپور،مدیر فیلمبرداری و تدوین: هوشمند طاهری،صدابردار: غزاله میر،دستیار کارگردان و برنامه ریز: شعبان حاتمی،منشی صحنه: دلارام صانعی،انتخاب موسیقی: مصطفی دارابی،عکاس: اردلان آشناگر،مدیر تولید: محمد کرمی،طراح پوستر: هوشمند طاهری و مشاور‌رسانه : ارسلان گل محمدی

سینماخانه/ خبرنگار: پیام احمدی کاشانی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار