رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه کنندگی حامد بامروت نژاد پس از فروش ۷ میلیاردی در سال ۹۸ در سینمای ایران اینک و با عبور از مراحل دوبله و کاهش نسبی موج کرونا در کشورهای عربی وارد مراحل اکران منطقه ای شده است. در همین راستا برای نخستین بار، دوبله عربی این فیلم توسط […]

فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه کنندگی حامد بامروت نژاد پس از فروش ۷ میلیاردی در سال ۹۸ در سینمای ایران اینک و با عبور از مراحل دوبله و کاهش نسبی موج کرونا در کشورهای عربی وارد مراحل اکران منطقه ای شده است.

در همین راستا برای نخستین بار، دوبله عربی این فیلم توسط مرکز مصباح در شهر نبل برای ۱۲۰ نوجوان بین ۱۰ تا ۱۵ سال در سوریه اکران شد.

دوبله فیلم «منطقه پرواز ممنوع» به زبان عربی (شامی) نیز در سوریه و با اشراف منعم سعیدی و مدیریت دوبلاژ ماهر احمد و صداگذاری زکریا ابوالفتوح و عمرو سمکری اجرا شد.

در دوبله عربی این فیلم مالک محمد بازیگر سوری که این روزها در سریال الهیبه ایفای نقش می کند به جای هادی حجازی فر صحبت کرده است.

میار مشرف (محمد مهدی)، سامر الجندی، محمد شما، خالد حیدر و فهد سکری دیگر بازیگران و صداپیشگان سوری هستند که در دوبله عربی فیلم منطقه پرواز ممنوع حضور دارند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار