رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

حضور زوج هنری پرویز پرستویی و هدیه تهرانی که بازیگران به نسبت کم کار سینمای ایران در چند سال اخیر هستند در «بی همه چیز» می تواند برای ترغیب تماشای فیلم کافی باشد. محسن قرایی بعد از کارگردانی فیلم موفق «سد معبر» و فیلمنامه نویسی فیلم قابل توجه «قصرشیرین»، فیلم پربازیگر «بی همه چیز» را […]

حضور زوج هنری پرویز پرستویی و هدیه تهرانی که بازیگران به نسبت کم کار سینمای ایران در چند سال اخیر هستند در «بی همه چیز» می تواند برای ترغیب تماشای فیلم کافی باشد. محسن قرایی بعد از کارگردانی فیلم موفق «سد معبر» و فیلمنامه نویسی فیلم قابل توجه «قصرشیرین»، فیلم پربازیگر «بی همه چیز» را کارگردانی کرده است. فیلمی که با اقتباس از نمایشنامه «ملاقات با بانوی سالخورده» و  با فاصله گرفتن از فضای فیلمسازی شهری و آپارتمانی در فضای روستا ساخته شده است. فضایی که علاوه بر جذابیت ذاتی روستا با بهره گیری از قاب های جذاب به زیبایی به تصویر کشیده شده است. در کنار بازی بی نقص پرویز پرستوی، گریم متفاوت و نقش جسورانه باران کوثری قابل توجه است. هدیه تهرانی و هادی هجازی فر به خوبی ایفای نقش کرده اند و مهتاب نصیرپور، پدرام شریفی، لاله مرزبان، بابک کریمی و جمعی دیگر از بازیگران در این فیلم حضور دارند.

مضامین اجتماعی سیاسی فیلم به خوبی به تصویر کشیده شده و توسط مخاطب قابل درک می باشد. موضوعاتی مانند دموکراسی، ثروت و انتقام که در نمایشنامه «ملاقات با بانوی سالخورده» به آن اشاره می شود و «بی همه چیز» با اقتباس درست از اثر در ارائه مفاهیم موفق بوده است.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار