رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

پس از پخش موفق ۱۲۰ قسمت از برنامه تلویزیونی «میدونِ» از اسفند ماه برنامه «میدونِ مردم» روانه آنتن شبکه سه سیما می‌ شود. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، دوربین «میدون» به سراغ کسب و کارها و کارآفرین هایی می رود که به مشکلات تولید برخورده اند و کسب و کارشان […]

پس از پخش موفق ۱۲۰ قسمت از برنامه تلویزیونی «میدونِ» از اسفند ماه برنامه «میدونِ مردم» روانه آنتن شبکه سه سیما می‌ شود.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، دوربین «میدون» به سراغ کسب و کارها و کارآفرین هایی می رود که به مشکلات تولید برخورده اند و کسب و کارشان با مشکلات جدی روبرو شده است. در این برنامه با کمک و پیگیری نمایندگان مجلس مشکلات واحدهای تولیدی حل شده و در نهایت زمینه اشتغال زایی بیشتر برای آن منطقه فراهم می گردد.

در این میان داوران  مسابقه میدون به عنوان یار کمکی کافرآینان مسولیت اجرا و هماهنگی با مسئولان را به عهده داشته و با کمک مسولین و مردم دست به حل مشکلات زده که البته همیشه راه آسانی را در پیش رو‌ ندارد. تا کنون شهرستان های های میان‌دورود از توابع ساری ، مه‌ولات ازتوابع مشهد، طرق‌رود اصفهان و اسفراین خراسان شمالی مقصد و میزبان قاب میدونِ مردم بوده اند و بناست در تمام نقاط ایران دوربین میدون مردم حاضر شود. برنامه «میدونِ مردم» با محوریت مناطق کم برخوردار و با هدف اشتغال زایی و حل مشکلات تولید در قالب یک برنامه کوتاه ۱۵ دقیقه ای به صورت روزانه و در اوقات مختلف در شبکه سوم سیما پخش می گردد.
واحد ستاد پیگیری مشکلات تولید سامانه «میدون» در کنار تیم مسابقه تلویزیونی «میدون» با تهیه‌کنندگی سید میثم لاجوردی، تولید و تدوین این برنامه را به عهده دارند و مردم می توانند از طریق سایت meidoun.ir مشکلات خود را ثبت نموده و برای حل مشکل خود توسط این برنامه اقدام نمایند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار