رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

سریال «گیسو» به کارگردانی منوچهر هادی از روز چهارشنبه ۱۳ اسفند به صورت اختصاصی در پلتفرم نماوا منتشر می شود. زمان پخش سریال «گیسو» به تهیه‌کنندگی و سرمایه‌گذاری هومن کبیری و کارگردانی منوچهر هادی که حدود دو ماه پیش تصویربرداری آن به پایان رسید، مشخص شد. «گیسو» که قرار است از پلتفرم نماوا به صورت اختصاصی منتشر شود، از ۱۳ اسفند […]

سریال «گیسو» به کارگردانی منوچهر هادی از روز چهارشنبه ۱۳ اسفند به صورت اختصاصی در پلتفرم نماوا منتشر می شود.

زمان پخش سریال «گیسو» به تهیه‌کنندگی و سرمایه‌گذاری هومن کبیری و کارگردانی منوچهر هادی که حدود دو ماه پیش تصویربرداری آن به پایان رسید، مشخص شد.

«گیسو» که قرار است از پلتفرم نماوا به صورت اختصاصی منتشر شود، از ۱۳ اسفند در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

در این سریال که قصه‌ای معمایی با رویکردهای اجتماعی دارد، محمدرضا گلزار، هومن سیدی، ساره بیات، هانیه توسلی، مسعود رایگان، بهاره رهنما، شمسی فضل الهی و حسین یاری ایفای نقش می‌کنند.

«گیسو» که فصل دوم سریال «عاشقانه» است که در سال ۹۵ در شبکه نمایش خانگی منتشر شد، سومین کار منوچهر هادی برای شبکه نمایش خانگی است.

هادی سال ۹۹ سریال «دل» را در شبکه نمایش خانگی داشت که با واکنش‌ها و انتقاداتی همراه بود. حال باید منتظر ماند و دید فصل دوم «عاشقانه» در کنار سریال‌هایی مانند «سیاوش» و «قورباغه» و برنامه «همرفیق» که به صورت انحصاری از نماوا پخش می‌شوند، تا چه اندازه می‌تواند در جذب مخاطب موفق عمل کند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار