رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

نخستین قسمت برنامه جدید «۱۴اینچ» با اجرای امین زندگانی، امشب روی آنتن آی‌فیلم می‌رود. به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، «۱۴ اینچ» که به تهیه‌کنندگی و کارگردانی فرزام محبی و با اجرای امین زندگانی، به مرور سریال‌های محبوب ایرانی با حضور عوامل و هنرپیشگان آن‌ها می‌پردازد، در اولین قسمت «پدرسالار» را سوژه خودش قرار […]

نخستین قسمت برنامه جدید «۱۴اینچ» با اجرای امین زندگانی، امشب روی آنتن آی‌فیلم می‌رود.

به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، «۱۴ اینچ» که به تهیه‌کنندگی و کارگردانی فرزام محبی و با اجرای امین زندگانی، به مرور سریال‌های محبوب ایرانی با حضور عوامل و هنرپیشگان آن‌ها می‌پردازد، در اولین قسمت «پدرسالار» را سوژه خودش قرار داده است.

از گروه بازیگران این سریال خاطره‌انگیز، سیامک اطلسی و کمند امیرسلیمانی، مهمانان اولین قسمت از برنامه «۱۴ اینچ» خواهند بود.

از آیتم‌های این برنامه می‌توان به گفت‌وگوی امین زندگانی با بازیگران و کارگردانان مهمان، آیتم بازخوانی تیتراژ سریال با خوانندگی آیدین توسلی و اجرای استندآپ کمدی با اجرای میثم درویشان‌پور اشاره کرد.

اولین قسمت «۱۴اینچ» شامگاه جمعه ساعت ۲۳:۰۰ به‌مدت ۵۰ دقیقه مهمان خانه آی‌فیلمی‌ها می‌شود. بازپخش آن نیز یکشنبه ساعت ۱۹:۰۰ خواهد بود. با توجه به پخش «۱۴ اینچ»، سریال «هشت و نیم دقیقه» یک قسمتی به روی آنتن خواهد رفت.

منبع: هنرصدا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار