رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

جعفر مروارید، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و علیرضا تابش مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی با حضور در صحنه فیلمبرداری این فیلم در مشهد با بهروز شعیبی کارگردان و عوامل این فیلم دیدار و گفتگو کردند. در این بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اظهار امیدواری کرد این فیلم […]

جعفر مروارید، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و علیرضا تابش مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی با حضور در صحنه فیلمبرداری این فیلم در مشهد با بهروز شعیبی کارگردان و عوامل این فیلم دیدار و گفتگو کردند.

در این بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اظهار امیدواری کرد این فیلم اثری ماندگار و تاثیر گذار باشد و گفت: قطعا فیلمی که در خصوص عرض ارادت به امام رضا (ع) باشد، از کمک این امام عزیز نیز بهره‌مند خواهد شد و امیدوارم اثر ماندگار و فاخری در مشهد تولید شود.

وی افزود: در راه تولید این فیلم در مشهد، این اداره کل آماده هرگونه همکاری است و امیدوارم بدون هیچ مشکلی این پروژه به پایان برسد.

در این بازدید محمد رضا محمدی معاون هنری و سینمایی و حجت طباطبایی رییس اداره امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز حضور داشتند.

فیلمبرداری پنجمین فیلم سینمایی بهروز شعیبی به تهیه‌کنندگی محمود بابایی و با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی به تازگی در مشهد آغاز شده است.

«بدون قرار قبلی» فیلم جدید بهروز شعیبی با نگاهی به داستانی از مصطفی مستور ساخته می‌شود که موضوع آن ارادت به امام رضا (ع) است و در آن داستانی اجتماعی و جدید از روابط انسانی دست مایه کارگردان قرار گرفته است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار